Ik heb meteen een vraagje of vraag.
Ik heb meerdere keren hier gelezen dat je beter twee kittens dan een kunt hebben in huis in verband gedragsproblemen die kunnen ontstaan.
Wij hebben sinds kort een katje van bijna vier maanden gekocht via marktplaats (wat dus ook niet de plaats blijkt te zijn om je kat vandaan te halen heb ik gehoord achteraf) Het is een superlieve poes, zindelijk speels en super aanhalig. Ik woon officieel alleen en binnenkort is mijn vakantie voorbij en werk ik ongeveer vijf dagen per week en wisselende diensten. Ik ben wel van plan haar in de gaten te houden want ik wil niet dat ze eenzaam is en zo. Ik heb haar tot nu een nachtje alleen moeten laten en ze heeft zich super gedragen. (we hebben wel iemand even laten checken of alles oke was en zo).
Ik ben alleen bang als ik werk ze dus eenzaam is en vraag mij af of er nog wel een kitten bij kan op dit moment.Ze was namelijk nogal aan het blazen en dreigen naar haar eigen spiegelbeeld.

Als dit voor haar beter is zal ik toch weer even moeten overleggen met mijn vriend. Omdat hij eerst helemaal geen dieren wou en ik haar nu voor mijn verjaardag mocht uitzoeken. (hehe en nu is hij net zo gek van haar als ik :P)
groetjes en dank jullie wel.
Oh michien handig om erbij te zeggen dat ik van mijn vierde tot mijn tweéntwintigste een kat heb gehad. Alleen zij was twee jaar oud toen ik haar kreeg. Dus een beetje mijn eerste kitten