Tijd/Seconden instellen Petporte

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Plaats reactie
Trance
Huiskat
Huiskat
Berichten: 18
Lid geworden op: 10 jan 2011 13:47

Tijd/Seconden instellen Petporte

Bericht door Trance »

Hallo allemaal,

We krijgen het niet voor elkaar met de handleiding van de Petporte kattenluik om het open gaan van het luikje in te stellen op 6 seconden.
Als we exact doen wat de handleiding doet werkt het niet, heb dus zelf al dingen geprobeerd met het menu en de knopjes maar ik kom er niet uit.
Wie heeft er ervaring met het instellen van de openingstijd van de Petporte?

Alvast Tige Dank voor de reacties :)
Gebruikersavatar
Robijn
Jaguar
Jaguar
Berichten: 729
Lid geworden op: 01 dec 2011 16:07
Locatie: Putte

Re: Tijd/Seconden instellen Petporte

Bericht door Robijn »

@Trance, sorry, ik kan je niet helpen, heb zelf geen Petporte kattenluik, maar héél misschien wil ik er wel een in de toekomst.
Staat er geen telefoonnummer in de handleiding wat je kan bellen?? Zou ik even naar zoeken, als ik jou was.. Op internet kun je de handleiding downloaden, als je die nog niet hebt.
En ik ben heel benieuwd hoe jullie dit kattenluik gaan vinden!!! Zit het luik in de deur of in de muur?
Hangt het draadje naar de netspanning gewoon los van het luik naar het stopcontact? Gaat de kat daar niet aan zitten?
Veel succes met het luik. Ik hoop dat jullie de openingstijd alsnog weten in te stellen op 6 seconden.., en dat jullie verslag op dit forum uitbrengen of het luik nu wel of niet bevalt, voor de mensen die ook overwegen om zo'n elektronisch kattenluik te nemen..
Liefs van Mariska
Kopstootje van Tarzan :cathappy:

Bekijk de foto's van Brit Robijntje en vorige vriendjes Gaudi^, Sjaak* en Sem* hier
Trance
Huiskat
Huiskat
Berichten: 18
Lid geworden op: 10 jan 2011 13:47

Re: Tijd/Seconden instellen Petporte

Bericht door Trance »

Het kattenluik hebben we al een zo'n drie jaar en hij werkt perfect maar nu we net twee nieuwe katten hebben wil ik de tijd even anders instellen. Via internet heb ik al de handleiding maar die werkt niet zoals het zou moeten vandaar dat ik mensen zoek die ervaring hebben met de Petporte.
We hebben hem onder het keukenraam geplaatst en het draadje hebben we wat weg kunnen moffelen onder de deurmat zo naar het dichtstbijzijnde stopcontact. Hij heeft een back-up als batterij dus valt het ding ooit uit het stopcontact dan is er nog niks aan de hand.
Tis ideaal zo'n ding de katten kunnen ongestoord naar buiten/binnen wanneer zij willen en vreemde katten kunnen niet door het luikje. We hebben drie katten die dus ongestoord hun ding kunnen doen. Hun behoeftes doen ze ook mooi buiten en niet in de kattenbak die we wel als back-up in de gang hebben staan.
Tis even duur zo'n Petporte en ik wilde hem daardoor eerst ook niet kopen maar nu we hem éénmaal hebben kun je er niet meer zonder...
Gebruikersavatar
Robijn
Jaguar
Jaguar
Berichten: 729
Lid geworden op: 01 dec 2011 16:07
Locatie: Putte

Re: Tijd/Seconden instellen Petporte

Bericht door Robijn »

Fijn om te horen dat de Petporte zo goed bevalt. Mocht ik ook ooit in de toekomst een kattenluikje willen, dan neem ik ook een Petporte, zodat vreemde katten niet binnen komen.
Bedankt voor je reactie! ;-)
Liefs van Mariska
Kopstootje van Tarzan :cathappy:

Bekijk de foto's van Brit Robijntje en vorige vriendjes Gaudi^, Sjaak* en Sem* hier
Trance
Huiskat
Huiskat
Berichten: 18
Lid geworden op: 10 jan 2011 13:47

Re: Tijd/Seconden instellen Petporte

Bericht door Trance »

Je zult er geen spijt van krijgen, het ding reageert op de chip van je kat en je kunt heel veel katten in de Petporte opnemen.
Plaats reactie