hallo,
ik weet niet wat ik moet doen , ik heb een kater (geholpen) van 4 jaar , nu had hij een vriendje van 6 jaar oud, maar heb deze moeten weg doen omdat hij maar bleef aanvallen , naar mij zelf toe en andere, ik heb dan mensen gevonden die in een bos wonen en daar hij is nu veel rustiger geworden en vriendelijker , alleen nu is mijn andere kat sinds dien erg alleen, en hij miauwt dan ook voortdurend, ben 1 maand thuis geweest, en hem aandacht kunnen geven enzo.. maar nu ga ik terug voltijds studeren , dus heb ik geen tijd meer voor hem overdag ! nu ben ik aan het denken om eventueel een kat bij te nemen, omdat ik dan denk dat hij niet meer alleen zal zijn, maar ben ook bang , dat het weer zelfde karakter heeft als de vorige of dat hij niet zal overeenkomen met mijn andere kat. voel mij dan ook schuldig omdat ik een andere kat heb moeten wegdoen en dan zou ik een nieuwe kat nemen ! ik weet niet goed wat ik moet doen , en zo ook een mannetje of vrouwtje of ouder of een kitten?
alvast bedankt
Wat moet ik doen, een 2e erbij nemen of niet?
Re: wat moet ik doen , een 2de erbij nemen of niet?
welkom
op het Forum
er is al heel erg veel geschreven over introductie, 1/2 katten, solokittens, solokatten en zo voort.
rechtsboven zit een zoekfunctie die heel goed werkt, type een kreet in en je krijgt alle berichten met die kreet..
ik denk dat je er zelf uit moet proberen komen, jij kent je kat, je mogelijkheden en onmogelijkheden, de vooruitzichten, de situatie en de omgeving zelf het beste..

er is al heel erg veel geschreven over introductie, 1/2 katten, solokittens, solokatten en zo voort.
rechtsboven zit een zoekfunctie die heel goed werkt, type een kreet in en je krijgt alle berichten met die kreet..
ik denk dat je er zelf uit moet proberen komen, jij kent je kat, je mogelijkheden en onmogelijkheden, de vooruitzichten, de situatie en de omgeving zelf het beste..