Ik zou haar zo snel mogelijk laten helpen.
En waarom kan je hier ook vinden op het forum (topic steriliseren of niet...), maar ik kan je nu al zeggen dat je onmiddelijk overtuigd gaat zijn! Het is voor je katje echt geen leven en krolse poezen ontsnappen echt heel goed!
Ik zou haar ook gewoon op adult voer houden. Welk merk geef je nu?
Je kan de goede merken (en enkele mindere) goedkoop op Zooplus bestellen. De banner staat beneden de pagina rechts. En dat wordt aan huis geleverd (vanaf 20 euro gratis). Je kan er ook kattenbakvulling, speeltjes en krabpalen, ale alles eigenlijk vinden en vaak met korting. Bij je eerste aankoop krijg je zelfs 10% geloof ik

(of de 2e, dat kan ook...)
Als je kuipjes zegt denk ik aan die zilveren platte potjes waar ze typisch paté in geven. Maar foliezakjes zijn echt zakjes. Ga maar eens op Zooplus kijken, dan wordt het je wel duidelijk.
En het duurste is zeker niet altijd het beste!
Hoeveel zat er eigenlijk in je kuipje? Want misschien was dat zo veel dat ze gewoon genoeg heeft... Als je maar de helft gebruikt zou ik de andere helft overdoen in een afsluitbaar potje en zo in de koelkast zetten, anders bewaard dat niet zo goed.
Verdere zaken, lees je maar eens goed in.

Als je het zou kunnen overwegen om een extra kitten bij te nemen (al lijkt dat waarschijnlijk nu nog wat vroeg), daar zou je je katje (en jezelf!!) heel erg veel plezier mee kunnen doen! Maar dat vind je hier ook wel terug.
Neem maar eerste je tijd om grondig aan haar te wennen en geniet van het forum

Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)