Eindelijk is het dan zover...ik heb toch het besluit genomen er een maatje bij te nemen voor Dean nu er van de week weer een kat op mijn pad kwam via de praktijk. Een ontzettend lief katertje, van klanten van ons. Hij kwam binnen met niesziekte, en ontpopte zich bij ons als een schat van een katje. Hij heeft bij die mensen sinds een tijd in een grote groep katten geleefd, en kan daar niet goed zijn plaats vinden. Hij loopt niet helemaal oke, ws door een ziekte die hij vroeger heeft gehad. Het is een beetje een sukkeltje onder katten, dus voor mij des te meer reden om hem een goed leven te geven! Zo ben ik tot het voorstel gekomen bij die mensen om het eens met Dean te proberen (als het niet zulke bekenden voor mij waren geweest die overal voor open staan had ik dat nooit, maar dan ook nooit voor durven stellen

)
We laten hem in ieder geval eerst nog een paar dagen wat beter worden en dan zou hij volgende week ergens in huis komen.
Dit lijkt me een geschikte kat voor Dean, hij is wat rustiger en vriendelijker. Al ben ik er nog steeds niet zeker van of ik hem er een plezier mee doe, maar het blijft toch knagen bij mij dat hij in z'n eentje toch wel een keer zou gaan verlangen naar n maatje. Geen mens maar een soortgenoot. We gaan het gewoon proberen, als het echt niet gaat willen ze hem met alle plezier terug hebben. Maar natuurlijk gaan we ervoor, we gunnen die kat allemaal zo een leven met veel aandacht en liefde, ergens waar hem dat gegeven kan worden...