Kattenmishandeling

Voor overige vragen over de kat die niet onder een andere categorie passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
wolfkuh1990
Kitten
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 mei 2010 08:41
Locatie: maastricht
Contacteer:

Kattenmishandeling

Bericht door wolfkuh1990 »

wij hebben 8 katten en nog 2 zwerfkatten wat rondlopen buiten want zoals in de wet staat mag een kar overal komen wij hebben alleen een probleem met de achterburen die laats een nieuwe schutting hebben gezet daarachter ligt het muurtje van onze buurman die niet erg vindt dat onze katten daarover lopen alleen hebben de achterburen er iets van smeerolie opgespoten dat is ook erkent door de politie want mijn moeder heeft direct de politie gebeld natuurlijk hadden wij de pech dat de politie agent zelf een kattenhater is en zei gewoon als een kat in hem zijn tuin komt en die blijft in de val daar hangen dat het hem zijn probleem is maar het zou hem niks uitmaken als dat zou gebeuren zelf heb ik het nog afgespoten maar zouden ze het toch binnen krijgen dan zouden zei erg ziek kunnen worden onze katten komen niet bij de mensen in de tuin alleen de buurman die het niet erg vind zelf lopen zei over het muurtje om naar het park te gaan dat is nog de enige weg naar het park en ze vallen voor de rest de mensen niet lastig weet iemand wat ik hier kan tegen doen want de katten die we hebben dat zijn zowat op 1tje na allemaal zwerfkatten en die kunnen we echt niet binnen houden want dat hebben wij al een keer gedaan maar toen is ook alles afgebroken kan iemand alsjeblieft helpen want als er iets met mijn katten gebeurt dan sta ik niet voor mijn eigen in ik vind het oprecht zielig hoe mensen dieren kunnen pijn doen die snappen niet wat zei doen ze kunnen ook niet praten dus ik hoop dat er hier iemand is met een oplossing want mijn moeder die heeft het halve land afgebelt voor een oplossing maar niemand die ook maar iets doet :shock:
Gebruikersavatar
ktje
Poema
Poema
Berichten: 278
Lid geworden op: 17 mei 2009 17:08

Re: kattenmishandeling

Bericht door ktje »

misschien jullie tuin afzetten, dat de katten wel lekker buiten kunnen zijn maar niet naar jullie buren kunnen. Of een mooie kattenren maar net wat bij jullie en je tuin past. Er is een topic over tuin afzettingen en kattenrennen misschien kun je daar even tussen snuffelen.

En ik snap je buurman wel, ongeacht zullen je katten toch voor overlast zorgen bij hem (poepen in de tuinen enz.) maar smeerolie gaat wel weer heel ver.
Mijn trots: Lionell, Simba en Ziva
viewtopic.php?f=5&t=17663
Gebruikersavatar
wolfkuh1990
Kitten
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 mei 2010 08:41
Locatie: maastricht
Contacteer:

Re: kattenmishandeling

Bericht door wolfkuh1990 »

ja maar ze gaan net niet bij deze man in de tuin ze gaan alleen bij onze buurman en die vind onze katten helemaal niet erg maar de achterburen zijn het en die komen niet daar in de tuin plus we hebben 2 zwerfkatten die wel bij ons eten en in de garage slapen daarom kunnen wij het lastig afzetten en sowieso is er alles aangedaan om de katten bij de achterburen weg te houde want onze eigen achter buurman heeft in roze kleuren zitten vertellen hoe hij vroeger een kat heeft afgeslacht en ik vind het best zielig want de katten lopen over onze buurman zijn muurtje voor snel door te gaan naar het park maar de achterburen hebben hier geen last van dus zodoende.

gr ashley
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: Kattenmishandeling

Bericht door Kattenbella »

Hallo Ashley,

Die agent heeft zich aan de wet te houden, kattenliefhebber of niet. Als er smeerolie is gespoten op een schutting of muurtje kunnen kinderen hier ook hinder van hebben. daar zou je het op kunnen gooien. Het mag gewoon niet, punt! Ik zou wel uit gaan zoeken wie die agent is en of hij dit kan maken.

Verder ben ik ook een voorstander van het afzetten van je tuin. Ik heb hier echt veel katten, ook die buiten zijn gewend. Ze hebben het naar hun zin in de ren. Ik zou nooit weer anders willen.
Er is een topic over rennen, kijk maar of je het iets vind.
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gebruikersavatar
Umimeis
Tijger
Tijger
Berichten: 1708
Lid geworden op: 26 okt 2008 12:42
Locatie: Veendam

Re: Kattenmishandeling

Bericht door Umimeis »

Ik zou een klacht indienen over die agent op het politiebureau.
Dit kan en mag een agent niet maken. Voor zijn werk hoort hij zo neutraal en objectief mogelijk te zijn. Wat hij zelf van katten vind, doet er op dat moment niet toe. Hij moet gewoon z'n werk doen.
Flea 3 jaar 15-07-2008

Sam 2 jaar 07-04-2009

Ik kan soms echt een kat zijn......
Plaats reactie