Ik ben nieuw op het forum, en heb even op het forum rond gekeken, maar heb helaas nog niets identieks kunnen vinden (Helaas), dus wou ik alsnog mijn probleem voorleggen.

Ik heb een poes, ze is *schat de DA* 13 a 14 jaar oud!
Hoe ze eruit ziet en wat ze doet: Ze ziet er jong uit, heeft een mooi wit gebid, heeft een natte neus, rent vaak door het huis, dus levendig is ze zeker, maar vreselijk mager!
6 maanden geleden begon het, ze at haar brokken niet meer, dit hebben we een aantal dagen aangekeken, en zijn toen naar de arts geweest, deze vermoede suikerziekte, maar ze dronk gewoon zoals vanouds (Nog steeds trouwens) niet meer, en niet minder.
We zijn toen overgestapt op andere (harde) brokken, en at slecht, bijna niets, uiteindelijk hebben we verschillende soorten brokken geprobeerd. (Whiskas, Kitekat, Gourmet, Felix, Purina...), ze had in die tijd ook een blaas onsteking, dus werd geadviseerd meer nat voer te geven, dus dat advies hebben wij gevolgd.
Dus toen ze iedere dag nat voer kreeg, at ze zich vol, bak was in 20 minuten leeg.
Kort daarna werd ook dit voer saai? en liet ze of een halve bak, of zelfs alles staan, dus wij hebben in de afgelope 4 maanden IEDER merk en IEDER soort natvoer geprobeerd, waaronder het duurste wat te verkrijgen is in de supermarkt (Denk aan, Felix - Elke dag feest) dure Gourmet blikjes, 1 euro per stuk, ook Alexis van de Aldi (Alle smaken), ieder merk, je kunt het zo gek niet bedenken of we hebben het geprobeerd.
Was ze het natvoer alweer zat, kochten we ander natvoer (Andere smaak, ander merk) (zoals omschreven hierboven), at ze dat een aantal dagen zo leeg, bleef er daarna alweer een half bakje staan, en uiteindelijk at ze helemaal niets, en kochten we WEER wat anders.
Tot op de dag van vandaag is dit gaande, nu heeft ze Kitekat Avonturier in Saus, 12 zakjes in een box.
Enigste wat ze doet is het Saus oplikken, en al het voer laat ze staan, en is het dus niet naar haar zin, en komt ze weer naar beneden, zeuren om eten....

Dit probleem omtrent eten is al voor 4 maanden gaande; iedere dag miauwen, zeuren om eten en negatieve aandacht, loopt je continue achterna... het is NOOIT goed.
Dit is volgens mij wel het hele verhaal, we denken er over om haar in te laten slapen, want we zijn kwa menu keuze gewoon uitgekocht, en de DA kan niets vinden.
Misschien hebben jullie een idee, Gr Daniel.