Fatboy Catbag

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Poessjie
Huiskat
Huiskat
Berichten: 47
Lid geworden op: 20 aug 2009 12:48
Locatie: Weert

Fatboy Catbag

Bericht door Poessjie »

Sinds kort hebben we een poes. Ze is 4 weken geleden komen aanlopen en is vervolgens nooit meer weg gegaan (behalve als ze op "strooptocht" gaat natuurlijk).

Omdat we haar haar eigen plek in het huis willen geven, denken we er aan een mand of kussen te kopen. Nu ligt ze meestal op een oude handdoek of zo.

De Catbag van Fatboy vind ik persoonlijk wel een strak kussen. Alleen is de vraag natuurlijk, "wat vind de poes ervan?". Iemand ervaring met de Catbag en/of een mening over dit kussen?

Afbeelding
Gebruikersavatar
Anaheim
Lynx
Lynx
Berichten: 142
Lid geworden op: 07 aug 2006 07:40

Re: Fatboy Catbag

Bericht door Anaheim »

Ik heb zelf geen ervaring met dit kussen maar sommige katten zijn erg kieskeurig en sommige liggen overal op/in.
Dan zie je een mooi mandje en denk je dat ze daar lekker in gaan liggen dan koop je het en kijken ze er totaal niet naar om. :icon_shifty:
En sommige zijn uit een mandje niet weg te slaan.
Dus het verschilt per kat.
Groetjes Lenie
Romy, Pinky en Toto
Gebruikersavatar
sandy
Tijger
Tijger
Berichten: 1763
Lid geworden op: 30 sep 2003 14:04
Contacteer:

Re: Fatboy Catbag

Bericht door sandy »

Ik heb helemaal geen mandjes en kussens meer omdat dat allemaal als kattebak gebruikt word :roll:
Meestal vinden ze zoiets erg interessant in het begin en daarna zoeken ze toch weer een andere plek om te slapen/relaxen.
Zou het dus niet te duur maken als ik jou was.
The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
Gebruikersavatar
Camoth
Tijger
Tijger
Berichten: 1301
Lid geworden op: 31 mar 2009 10:42
Locatie: Amsterdam

Re: Fatboy Catbag

Bericht door Camoth »

Ik heb de ervaring dat alles wat ik koop om in te liggen hier niet gebruikt wordt. Ik had een zacht mandje: niet gebruikt. Schapenvacht kussentje: werd gesloopt. Schildpadmandje: totaal geen interesse. Knuffelzak: vinden ze eng :?:

Wat ze hier wel heel lekker vinden zijn fleecedekentjes. Dus nu koop ik die voor ze en leg ze op plekken waar ze graag slapen.
Everybody wants to be a cat,
because a cat's the only cat
who knows where it's at.

Website van mijn poezels: http://www.fleurs-cats.blogspot.com
Gebruikersavatar
JLC
Jaguar
Jaguar
Berichten: 726
Lid geworden op: 31 mar 2009 17:21
Locatie: La Nucia, Spanje
Contacteer:

Re: Fatboy Catbag

Bericht door JLC »

Mijn katten liggen tot nu toe in alle mandjes die ik heb gekocht. De mandjes liggen op verschillende plekken in huis. Ik heb ook een hangmand die je aan de verwarming kunt hangen. Dat is de favoriet.
Gewoon uitproberen en als de fatboy catbag niet bevalt dan zou je hem via marktplaats kunnen verkopen.
Groetjes Jaap, Lizzie, Christel
Gebruikersavatar
lievelijn
Cheetah
Cheetah
Berichten: 804
Lid geworden op: 22 sep 2008 19:50
Locatie: Roosendaal

Re: Fatboy Catbag

Bericht door lievelijn »

mijn broertje heeft een normale fatboy en die vindt poes geweldig.. heb er zelf ook over nagedacht maar mijn poes is inderdaad van het ohw is dat voor mij, nee dat wil ik niet soort.. dus ik begin er maar niet aan ;-)
ik <3 Vlinder
Roos en Minousch
Panter
Panter
Berichten: 583
Lid geworden op: 03 sep 2006 19:14
Locatie: Vinkeveen

Re: Fatboy Catbag

Bericht door Roos en Minousch »

Ik heb een neppert van de Kwantum(was toen in de aanbieding)
Minousch maakt er heel erg veel gebruik van en ligt er erg graag op, en o wee als iemand anders erop gaat liggen......die worden er hardhandig vanaf gemept.
Dus ik zou zeggen gewoon doen, en je merkt het vanzelf wel.
Groetjes Linda, Minousch, Lisa en Chico en Vlinder
Lieve Roos* rust zacht
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: Fatboy Catbag

Bericht door Kattenbella »

Hoe duur was die van Kwantum?

Ik heb hier een "donut" Ooit gekregen van iemand die het op een tentoonstelling heeft gekocht. Bij haar gebruike nimand het, hier zijn ze er dol op en het kan gewassen worden
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Roos en Minousch
Panter
Panter
Berichten: 583
Lid geworden op: 03 sep 2006 19:14
Locatie: Vinkeveen

Re: Fatboy Catbag

Bericht door Roos en Minousch »

volgens mij iets van 20 euro of zo, maar dat is al een tijd geleden hoor, ik zie ze nu niet meer liggen, er staat Cats & Cats op het kussen.
Groetjes Linda, Minousch, Lisa en Chico en Vlinder
Lieve Roos* rust zacht
Gebruikersavatar
Umimeis
Tijger
Tijger
Berichten: 1708
Lid geworden op: 26 okt 2008 12:42
Locatie: Veendam

Re: Fatboy Catbag

Bericht door Umimeis »

Ik zou het ook niet te duur maken. Mijn ene kat Flea ligt liever op m'n bed en mijn andere kat Sam ligt wel graag in zijn mandje.


Even over iets anders....ik las dat jullie poes was aan komen lopen, ben je al naar de dierenarts of asiel geweest om na te gaan of hij gechipt is en dus bij iemand anders hoort die zijn poes kwijt is?
Ik zou nooit zomaar een kat/poes die is aan komen lopen houden, zonder eerst uit te zoeken of hij door iemand als vermist is opgegeven.
Gebruikersavatar
Tember
Poema
Poema
Berichten: 340
Lid geworden op: 13 jul 2009 13:18
Locatie: Utrecht

Re: Fatboy Catbag

Bericht door Tember »

Erwin ligt ook graag op de fatboy. Het is een gewone fatboy, niet een speciaal voor katten. Hij staat in de woonkamer en dient ook als gewone zitplek, vaak voor visite. Als de visite weg is, prop ik hem weer een beetje in Erwin-staat (hij ligt graag hoog) en dan ligt ie er binnen no-time weer op te pitten. Verder heeft ie ook mandjes enzo gehad en hij heeft een krabpaal met 2 slaapplekken, maar dat was allemaal geen succes. Fleecedekentjes vind ie lekker, dus die leg ik op de bank (bespaar ik mezelf ook haren).
"Some people say that cats are sneaky, evil, and cruel. True, and they have many other fine qualities as well."
Plaats reactie