Fatboy Catbag

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Poessjie
Huiskat
Huiskat
Berichten: 47
Lid geworden op: 20 aug 2009 12:48
Locatie: Weert

Fatboy Catbag

Bericht door Poessjie »

Sinds kort hebben we een poes. Ze is 4 weken geleden komen aanlopen en is vervolgens nooit meer weg gegaan (behalve als ze op "strooptocht" gaat natuurlijk).

Omdat we haar haar eigen plek in het huis willen geven, denken we er aan een mand of kussen te kopen. Nu ligt ze meestal op een oude handdoek of zo.

De Catbag van Fatboy vind ik persoonlijk wel een strak kussen. Alleen is de vraag natuurlijk, "wat vind de poes ervan?". Iemand ervaring met de Catbag en/of een mening over dit kussen?

Afbeelding
Gebruikersavatar
Anaheim
Lynx
Lynx
Berichten: 142
Lid geworden op: 07 aug 2006 07:40

Re: Fatboy Catbag

Bericht door Anaheim »

Ik heb zelf geen ervaring met dit kussen maar sommige katten zijn erg kieskeurig en sommige liggen overal op/in.
Dan zie je een mooi mandje en denk je dat ze daar lekker in gaan liggen dan koop je het en kijken ze er totaal niet naar om. :icon_shifty:
En sommige zijn uit een mandje niet weg te slaan.
Dus het verschilt per kat.
Groetjes Lenie
Romy, Pinky en Toto
Gebruikersavatar
sandy
Tijger
Tijger
Berichten: 1763
Lid geworden op: 30 sep 2003 14:04
Contacteer:

Re: Fatboy Catbag

Bericht door sandy »

Ik heb helemaal geen mandjes en kussens meer omdat dat allemaal als kattebak gebruikt word :roll:
Meestal vinden ze zoiets erg interessant in het begin en daarna zoeken ze toch weer een andere plek om te slapen/relaxen.
Zou het dus niet te duur maken als ik jou was.
The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
Gebruikersavatar
Camoth
Tijger
Tijger
Berichten: 1301
Lid geworden op: 31 mar 2009 10:42
Locatie: Amsterdam

Re: Fatboy Catbag

Bericht door Camoth »