Kat loopt steeds weg

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Zeekat
Kitten
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 aug 2009 14:51
Contacteer:

Kat loopt steeds weg

Bericht door Zeekat »

Ik heb een kat van 13 jaar (een poes die gesteriliseerd is) en sinds een week loopt ze dagelijks weg. Ze komt haar hele leven al buiten. Elke dag vind ik haar terug op dezelfde plek, 2 straten verder onder een caravan. Als ik haar binnenhaal is ze alleen maar bezig met weer zo snel mogelijk een weg uit te ontdekken. Wordt mijn kat dement of wat kan er aan de hand zijn?
Gebruikersavatar
Zeekat
Kitten
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 aug 2009 14:51
Contacteer:

Re: Kat loopt steeds weg, help

Bericht door Zeekat »

Oja, ik heb ook nog een andere kat dus binnenhouden en het kattenluik dichtdoen is geen optie omdat de andere kat het kattenluik wat op slot is volledig sloopt en gewoon naar buiten gaat op die manier. en als ik haar aan een lijntje buiten doe strekt ze net zolang totdat het bandje van haar kopje gaat.
Gebruikersavatar
beestenbende
Panter
Panter
Berichten: 515
Lid geworden op: 10 jan 2009 14:37
Locatie: Ommen
Contacteer:

Re: Kat loopt steeds weg

Bericht door beestenbende »

Vreemd, maar ben bang dat je niet echt iets kan doen, ze zal wel een nieuwe favoriete plek hebben. Straks na het zomerseizoen als die caravan weer weg is zal ze wel weer een ander plekje vinden. Als je het niet vertrouwd kan je altijd nog je dierenarts raadplegen...
groetjes Sandra,
Kruimel, Iris, Juli, Jimmy & Guus, Hector en Jack.
Gebruikersavatar
Zeekat
Kitten
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 aug 2009 14:51
Contacteer:

Re: Kat loopt steeds weg

Bericht door Zeekat »

Tis te maf voor woorden, de poes liep steeds weg en was met geen mogelijkheid binnen te houden. Elke x kon ik haar 2 straten verder onder een caravan wegplukken. Inmiddels is vandaag de caravan vertrokken en poes lag lang en breed weer op haar vertrouwde plekkie op tafel :S

Ze had vast gehoopt om mee te mogen op vakantie ofzo :S
Plaats reactie