Nieuwe speelgoedjes via internet

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Gebruikersavatar
Uumie
Panter
Panter
Berichten: 591
Lid geworden op: 17 mar 2009 15:41
Locatie: Tilburg

Nieuwe speelgoedjes via internet

Bericht door Uumie »

Ik wilde dit toch even kwijt, in mijn jubelstemming!

Vorige week heb vrijdag heb ik via zooplus nieuw speelgoed besteld voor George en James, en vandaag is het binnengekomen! Vaak hoor je slechte verhalen, maar alles was compleet. Er was alleen een verwisseling: In plaats van 3 zakjes met catnip, heb ik twee pakjes met maar liefst 4 speeltjes met catnip gekregen. Maakt ook niet uit, ze vinden het net zo leuk.
Vooral de kruidenmuis is favoriet, George wordt er helemaal gek van. De hele kamer ligt nu bezaaid met speeltjes (geen idee dat ik ZOVEEL had besteld, maar het klopt toch echt :oops: ).
Via een particuliere webshop had ik kattenmelk, een grappig bordje voor op de deur (pas op, loslopende poes...) en een grappig muisje van jute besteld. Allemaal prachtig binnengekomen, met zelfs nog een gratis cadeautje erbij: Een balletje en haarbalpasta :lol:

Hebben jullie wel vaker speeltjes via internet besteld? Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Ik ben er echt heel blij mee, ondanks de verwisseling (die mij stiekem 2 euro scheelt... :oops: ). Door enkele horrorverhalen zag ik de bui al hangen, maar het is me alleszins meegevallen. :) Gaat het bij jullie ook meestal goed? En wat bestellen jullie zoal via internet?
Kopjes van de katers George (12), Morisson (8), Charlie (1) en Dean (1)!
Gebruikersavatar
Leonie89
Tijger
Tijger
Berichten: 1266
Lid geworden op: 20 mei 2008 14:57
Locatie: kampen
Contacteer:

Re: Nieuwe speelgoedjes via internet

Bericht door Leonie89 »

ik heb voor de poes nog nooit iets via internet besteld.. ik moet dingen altijd eerst zien voordat ik ze aanschaf.. maar zooplus hoor ik inderdaad veel goede verhalen over, dus ik zit wel te twijfelen of ik daar niet een keer wat vandaan kan halen.. had je ook verzendkosten??
Gebruikersavatar
Umimeis
Tijger
Tijger
Berichten: 1708
Lid geworden op: 26 okt 2008 12:42
Locatie: Veendam

Re: Nieuwe speelgoedjes via internet

Bericht door Umimeis »

Ik bestel ook wel eens iets bij Zooplus. Bij een bepaald bedrag heb je geen verzendskosten.
Ik had wat speeltjes met catnip gekocht die je in een gewone dierenspeciaalzaak niet kan krijgen.
Flea 3 jaar 15-07-2008

Sam 2 jaar 07-04-2009

Ik kan soms echt een kat zijn......
Gebruikersavatar
sandy
Tijger
Tijger
Berichten: 1763
Lid geworden op: 30 sep 2003 14:04
Contacteer:

Re: Nieuwe speelgoedjes via internet

Bericht door sandy »

Ik heb bij een andere webshop een keer een krabpaal gekocht, ben er nog steeds dik tevreden over.
Bij zooplus ook wel is wat, oja een leuk huisje voor de nijnen in de buitenren en nog meer zooi voor de nijnen.
The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
Gebruikersavatar
Uumie
Panter
Panter
Berichten: 591
Lid geworden op: 17 mar 2009 15:41
Locatie: Tilburg

Re: Nieuwe speelgoedjes via internet

Bericht door Uumie »

elvedinenleonie schreef:ik heb voor de poes nog nooit iets via internet besteld.. ik moet dingen altijd eerst zien voordat ik ze aanschaf.. maar zooplus hoor ik inderdaad veel goede verhalen over, dus ik zit wel te twijfelen of ik daar niet een keer wat vandaan kan halen.. had je ook verzendkosten??
Ja, de verzendkosten waren 2,90, maar boven een bepaald bedrag is de verzending gratis. Ik hoorde over zooplus juist altijd hele akelige verhalen, dat bestellingen niet compleet waren, of kapot, of niet aankwamen... maar goed, mensen praten sowieso liever over dingen die NIET goed gaan :lol:
Kopjes van de katers George (12), Morisson (8), Charlie (1) en Dean (1)!
Gebruikersavatar
Leonie89
Tijger
Tijger
Berichten: 1266
Lid geworden op: 20 mei 2008 14:57
Locatie: kampen
Contacteer:

Re: Nieuwe speelgoedjes via internet

Bericht door Leonie89 »

precies, hahaha
Gebruikersavatar
Admin
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Lid geworden op: 18 mar 2003 01:33
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Nieuwe speelgoedjes via internet

Bericht door Admin »

Ik weet natuurlijk niet via welke link jullie naar Zooplus zijn gegaan, maar De Kattensite heeft Zooplus nu toch al een poosje als vaste webshop in het menu staan, zodat er ook van alles besteld kan worden via onze website ;-)

Waar het eerst iets langer duurde eer de verzending bij de klanten binnenkwam, zal dat binnenkort een stuk sneller gaan, omdat er ook een flink groot Zooplus distributiecentrum in Nederland (Tilburg) geopend gaat worden. KLIK.
"We moesten de kinderen helaas wegdoen, omdat onze katten allergisch bleken te zijn."
Gebruikersavatar
Umimeis
Tijger
Tijger
Berichten: 1708
Lid geworden op: 26 okt 2008 12:42
Locatie: Veendam

Re: Nieuwe speelgoedjes via internet

Bericht door Umimeis »

Ik ken zooplus via deze site.
Flea 3 jaar 15-07-2008

Sam 2 jaar 07-04-2009

Ik kan soms echt een kat zijn......
Gebruikersavatar
Uumie
Panter
Panter
Berichten: 591
Lid geworden op: 17 mar 2009 15:41
Locatie: Tilburg

Re: Nieuwe speelgoedjes via internet

Bericht door Uumie »

Ik ook ;) Ik ben trouwens erg blij dat ze een distributiecentrum in Tilburg gaan openen, aangezien dat errug dicht bij mij ligt :-P
Kopjes van de katers George (12), Morisson (8), Charlie (1) en Dean (1)!
Gebruikersavatar
Katrin
Poema
Poema
Berichten: 280
Lid geworden op: 21 mar 2009 20:04

Re: Nieuwe speelgoedjes via internet

Bericht door Katrin »

[youtube][/youtube]

Ik vond dit zo'n leuk stuk speelgoed, al weet je nooit zeker of je eigen katten het leuk vinden.
Geloof dat het zo'n 30 euro kost, dus te duur voor mij.
Gebruikersavatar
Uumie
Panter
Panter
Berichten: 591
Lid geworden op: 17 mar 2009 15:41
Locatie: Tilburg

Re: Nieuwe speelgoedjes via internet

Bericht door Uumie »

Mijn jongens zouden dat geweldig vinden, Katrin :lol: Ze proberen ook altijd onze voeten te vangen onder het dekbed...
Inderdaad jammer dat het zo duur is! :(
Kopjes van de katers George (12), Morisson (8), Charlie (1) en Dean (1)!
anneke van donselaar
Kitten
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 mar 2009 16:41

Re: Nieuwe speelgoedjes via internet

Bericht door anneke van donselaar »

Hallo,
Ik heb ook zo een ding gekocht voor onze Iris,ze speelt er bijna niet mee,het is nog nieuw heb de doos ook nog,mocht iemand interesse hebben ik doe het voor 17.50 verkopen ,daar komen dan wel de verzendkosten nog bij,ik hoor wel van jullie
vele poezengroetjes Anneke en een aai van Iris.
Gebruikersavatar
Uumie
Panter
Panter
Berichten: 591
Lid geworden op: 17 mar 2009 15:41
Locatie: Tilburg

Re: Nieuwe speelgoedjes via internet

Bericht door Uumie »

anneke van donselaar schreef:Hallo,
Ik heb ook zo een ding gekocht voor onze Iris,ze speelt er bijna niet mee,het is nog nieuw heb de doos ook nog,mocht iemand interesse hebben ik doe het voor 17.50 verkopen ,daar komen dan wel de verzendkosten nog bij,ik hoor wel van jullie
vele poezengroetjes Anneke en een aai van Iris.
Ik heb zeker interesse, maar dat wordt pas volgende maand :P Heb net al ons hele kattenbudget (qua speeltjes dan, niet qua voer) uitgegeven :lol: Dus verkoop hem maar aan iemand anders, mocht er nog meer interesse zijn!

George is trouwens helemaal gek op de witte kruidenmuis van 15 cm :lol: Knuffelt ermee, sabbelt erop en alles. Raar genoeg is hij een beetje bang voor de piepmuis... :roll: De laserpointer is trouwens echt ge-wel-dig! Heb ze nog nooit zo hard zien rennen, ze struikelen zelfs over elkaar, haha!
De volgende keer dat ik speeltjes wil, zeker weer via internet! We hebben wel een dierenwinkel hier, maar daar hebben ze toch vooral de standaard vachtmuisjes en hengeltjes... beetje jammer.
Kopjes van de katers George (12), Morisson (8), Charlie (1) en Dean (1)!
Gebruikersavatar
Seemy
Poema
Poema
Berichten: 364
Lid geworden op: 19 okt 2008 17:13
Locatie: Enschede

Re: Nieuwe speelgoedjes via internet

Bericht door Seemy »

Hee wat een grappig speeltje! Had ik nog nooit gezien!!

Ik heb trouwens een tijdje geleden een hoge krabpaal besteld via zooplus (of een andere vergelijkbare site :?: / weet ik niet meer).

Het is een smalle, hoge, krabpaal die je kan klemmen tussen de vloer en het plafond, met een huisje in het midden en plankjes trapsgewijs! Succes :edance: ... jaaaaa!!!
Hij werd trouwens nadat ik had betaald, gelijk de volgende dag, keurig verpakt bezorgd! Prima geregeld daar.
A POSITIVE CATTITUDE RULES THE DAY :-)
~ CAT ADDICT ~
Gebruikersavatar
Tr1bal
Huiskat
Huiskat
Berichten: 85
Lid geworden op: 24 okt 2008 13:21
Locatie: Eindhoven

Re: Nieuwe speelgoedjes via internet

Bericht door Tr1bal »

Heb ook iets bij zooplus gekocht.
Kattenbak met grind en speeltjes etc. voor 70 euro ofzo aan spul. geen verzendkosten via de creditcard. was wel wat later binnen dan verwacht ivm drukte.
Verder geen klachten
Plaats reactie