Kattenmand van andere kat mee voor een nieuwe kat?

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ellepel
Huiskat
Huiskat
Berichten: 13
Lid geworden op: 30 mar 2009 21:18

Kattenmand van andere kat mee voor een nieuwe kat?

Bericht door ellepel »

hoi iedereen

ik ben nieuw hier en ga als alles goed is a.s. maandag naar het asiel om een kat te halen. :edance:
nu heeft mijn moeder al een kat. Kan ik de kattenmand van die kat meenemen voor de nieuwe kat of is dat niet goed? Wij denken dat de geur van onze kat er al in zit en wij verwachten dat dit niet goed kan zijn maar ik zou graag jullie mening horen hierover...

Groetjes
ellen
Gebruikersavatar
Leonie89
Tijger
Tijger
Berichten: 1266
Lid geworden op: 20 mei 2008 14:57
Locatie: kampen
Contacteer:

Re: kattenmand van andere kat mee voor een nieuwe kat?

Bericht door Leonie89 »

kattenmand als in reismand?
dat zou geen probleem moeten zijn hoor.. als je er een schone handdoek in doet is het zeker geen probleem. toen ik nog thuis woonde deelden we met de hele straat een reismand.. toen wij onze kat uit het asiel haalde hebben we deze weer gebruikt.. ze ging er gewoon in, zonder twijfel..
heb je al een kat gevonden of ga je je daar laten verrassen?? hou je ons op de hoogte?
Gebruikersavatar
ellepel
Huiskat
Huiskat
Berichten: 13
Lid geworden op: 30 mar 2009 21:18

Re: kattenmand van andere kat mee voor een nieuwe kat?

Bericht door ellepel »

ok dat zou wel fijn zijn. zo'n mandje gebruik je maar een paar keer per jaar.

Nou ik ben wel op de sites aan het kijken maar ik vind toch dat het op liefde op het eerste gezicht uit moet komen. bij mij kunnen ze (helaas) niet naar buiten dus ik moet op zoek naar een kat die een balkon niet erg vind. Onze andere kat bij mijn moeder komt ook uit het asiel en het is zo'n schatje. Dat was ook liefde op het eerste gezicht ( helaas geen foto op mijn pc)

Zoiets moet het weer zijn. gelijk denken dat is hem.

Maar ik hou jullie op de hoogte dat zeker. :grin:

bedankt voor je antwoord
Gebruikersavatar
Leonie89
Tijger
Tijger
Berichten: 1266
Lid geworden op: 20 mei 2008 14:57
Locatie: kampen
Contacteer:

Re: kattenmand van andere kat mee voor een nieuwe kat?

Bericht door Leonie89 »

dat ben ik met je eens.. er moet een click zijn tussen jou en de kat.. ik ben heel benieuwd waarmee je terug komt!
Plaats reactie