Twee katten: wie is er nu ziek?

Forum voor vragen over overgeven, maagzuur, verstopping, diarree en andere spijvertering- en ontlastingproblemen.
Plaats reactie
aredhel
Kitten
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 jan 2009 20:25

Twee katten: wie is er nu ziek?

Bericht door aredhel »

Hey, ik heb twee katten. Een kater van 7 jaar en een poesje van 8 maanden. Ik vind sinds 4 dagen elke nacht kots in de huiskamer, maar ik heb dus echt geen idee van welke kat dit is! Weet dus ook niet welke voeding ik eventueel moet aanpassen. De kater is sowieso een beetje lui en het poesje actief, en er is geen gedragsverandering gekomen. Wel heeft de kater volgens mij een ontstoken oogje, waar ik maandag mee naar de DA ga. Tot die tijd hou ik het zelf schoon met koud gekookt water.
Is er misschien een trucje om te kijken welke van de twee nu telkens overgeeft? Of moet ik heel de nacht beneden gaan zitten? ;-)
Gebruikersavatar
Sandra W
Tijger
Tijger
Berichten: 2500
Lid geworden op: 22 mei 2006 08:37

Re: 2 katten: wie is er nu ziek??

Bericht door Sandra W »

Volgens mij kan dit heel eenvoudig achterhaald worden, namelijk allebei in een andere kamer zetten met de deur dicht en voila 's-morgens heb je het antwoord ;-).

groeten,
Sandra
aredhel
Kitten
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 jan 2009 20:25

Re: 2 katten: wie is er nu ziek??

Bericht door aredhel »

Ik heb voor de 2 katten samen 1 kattenbak. :icon_shifty:
Gebruikersavatar
Sandra W
Tijger
Tijger
Berichten: 2500
Lid geworden op: 22 mei 2006 08:37

Re: 2 katten: wie is er nu ziek??

Bericht door Sandra W »

Dan geef je de kleine meid even een afwasteiltje met kattengrid mee in haar kamer, want het is toch maar voor 1 nachtje.

groeten,
Sandra
aredhel
Kitten
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 jan 2009 20:25

Re: 2 katten: wie is er nu ziek??

Bericht door aredhel »

Thanks! Soms kan ik echt merken dat ik blond ben :roll: hahaha
aredhel
Kitten
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 jan 2009 20:25

Re: 2 katten: wie is er nu ziek??

Bericht door aredhel »

Ik ga vanavond na mn werk (moet nog tot 22.30 werken) inderdaad Lily (de kleine meid) maar apart zetten. Hou ik haar wel in de huiskamer en neem ik James (mn luie kater) bij mij. Als Lily bij me slaapt likt ze heel de tijd aan mn neus (weinig slapen dus haha) :lol:
Plaats reactie