Eten voor een castratie?
Eten voor een castratie?
Morgen (tussen 10 en half 11 mag ik hem brengen) word onze kat gecastreerd en hij mag vanavond vanaf 5 uur niets meer hebben, alleen water, is dit niet verschrikkelijk frustrerend om te zien als een kat hanger heeft en dat je hem niet uit kunt leggen dat hij niets MAG hebben...
oei ik kan daar helemaal niet tegen, zit nu al in een rats alleen al omdat hij niets mag eten!
Gr Ollie
oei ik kan daar helemaal niet tegen, zit nu al in een rats alleen al omdat hij niets mag eten!
Gr Ollie
Re: eten voor een castratie??
Ja wij hebben hetzelfde de 2 worden morgen gecastreerd om 8.30 brengen en ik meen (mijn vriend weet het wel) dat ze vanaf 18.00 niet meer mogen eten. ben benieuwd ze hebben tot nu toe altijd eten gehad.
Luca (Zwart/Wit) 27-07-08
Kenji (Cypers) 27-07-08
Amber (Beige/Wit) 30-04-09
viewtopic.php?f=5&t=16743
Kenji (Cypers) 27-07-08
ik kon drop om half 9 brengen, en vanaf 7 uur de avond ervoor mocht hij niets meer eten.
heb 'm nog wel flink laten eten om half 7.
maar het is inderdaad akelig, ze snappen er niks van.
even doorbijten, ze zijn het leed gelukkig snel weer vergeten.
sterkte voor morgen!
heb 'm nog wel flink laten eten om half 7.
maar het is inderdaad akelig, ze snappen er niks van.
even doorbijten, ze zijn het leed gelukkig snel weer vergeten.
sterkte voor morgen!
ach ja het is ff afwachten hoe het gaat maar al met al is het beter voor het beestje en voor het baasje want krols zijn lijkt me ook helemaal niet prettig laat staan het sproeien in huis...
Kenji (Cypers) 27-07-08
Kenji (Cypers) 27-07-08
Die van ons is ongeveer een maandje geleden gecastreerd, dus ook nog maar kort geleden, en ik was ook zo bang dat het zielig zou zijn etc.
Ook met dat niet meer eten vanaf de vorige dag ongeveer om 18.00uur...
Maar achteraf is alles gewoon zo goed gegaan.
Het is echt niet zielig hoor als ze niet meer mogen eten, die van ons was misschien wel een beetje aan het vragen om eten maar we hebben er gewoon geen aandacht aan gegeven.
Verder ging het herstel ook super snel en goed. Echt fijn!
Maak je niet te druk, het komt goed!
Groetjes
Ook met dat niet meer eten vanaf de vorige dag ongeveer om 18.00uur...
Maar achteraf is alles gewoon zo goed gegaan.
Het is echt niet zielig hoor als ze niet meer mogen eten, die van ons was misschien wel een beetje aan het vragen om eten maar we hebben er gewoon geen aandacht aan gegeven.
Verder ging het herstel ook super snel en goed. Echt fijn!
Maak je niet te druk, het komt goed!
Groetjes
A POSITIVE CATTITUDE RULES THE DAY
~ CAT ADDICT ~

~ CAT ADDICT ~
Hoe naar het ook mag zijn... het is voor hun eigen bestwil! Om te voorkomen dat ze misselijk worden na de operatie mogen ze na een bepaalde tijd geen eten meer. Als het al vervelend is om te zien dat ze willen eten -maar niets mogen- denk er dan even aan hoe het zou zijn als ze moeten spugen door misselijkheid met een operatiewond! Toen Joyke en Sofie geholpen werden heb ik ze ook nuchter gehouden maar wel voor het slapen gaan een paar Whiskas kaassnoepjes gegeven. Dit heb ik ook aan de DA verteld en die vond dat geen probleem. Vanaf 12 uur vóór de operatie nuchter houden is meestal de stelregel.
Groet, Pauline

Groet, Pauline

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift, that's why it is called present
- Pompidou_poesie
- Lynx
Re: Eten voor een castratie?
het is de dag van de castraties morgen zeker
onze heren worden morgen ook geholpen
Om 9 uur mag ik ze brengen, en ik heb hier net het eten weggenomen.
Wel ook zielig voor de dames, maar goed, het is maar tot morgenvroeg.

onze heren worden morgen ook geholpen

Wel ook zielig voor de dames, maar goed, het is maar tot morgenvroeg.
Groetjes van Cindy
baasje van Akira (berner sennen) en personeel van Casper, Elias, Pompidou en Poesie
baasje van Akira (berner sennen) en personeel van Casper, Elias, Pompidou en Poesie
Re: Eten voor een castratie?
haha jah inderdaad maandag het nieuwe jaar meteen aan de slag
nou succes allemaal
nouja de poezels in ieder geval 

Kenji (Cypers) 27-07-08
Kenji (Cypers) 27-07-08