we hebben sinds een paar maanden een poes van het asiel, een jaar gokken wij.
Maar ze weigert om natvoer te eten! Ze heeft een tijd terug een periode van 3 dagen gehad dat ze niks wilde eten, en daarna at ze weer prima.
Ik voer ze van die dozen van wiskas, waar 12 zakjes per keer in zitten.
Ze begon telkens minder en minder te eten, en nu weigert ze bekant om maar een hap van het natvoer te nemen. Ik geef ze brokjes door de dag heen en dat vind ze wel hartstikke lekker.

Maar het natvoer is om zo maar te zeggen het 'hoofdvoer', hun avond eten.
Wat is het beste om in vervanging te geven? Bij mijn andere kat laat ik het gewoon staan (als ik er bijv medicijnen in verwerk) en omdat hij de jongste van het nest was en altijd moest vechten voor zijn eten, kan hij het niet lang laten staan.
Maar zij wel!! Als ze het niet wilt eten, dan eet ze het gewoon niet, dat kan ze dagen volhouden!
ze vind het ook heerlijk om vlees te eten wat ik altijd eet (ik eet dan bio) en k heb ook is speciaal kip voor d'r gehaald, en dat vond ze HEER-LIJK.
Ik wil op zich wel speciaal voor de katten maken, ALS dat gezonder is. Alleen daarnaast ben ik dus ook niet altijd op tijd thuis

kan ik haar het beste 'menselijk voer' geven, of beter andere merken uitprobern?