vieze tong

Voor vachtproblemen zoals kaalheid, schilfering, etc. en huidaandoeningen zoals allergische reacties, al dan niet samenhangend met ziektes, voeding of medicijnen.
Gesloten
Leonie89
Tijger
Tijger
Contacteer:

vieze tong

Bericht door Leonie89 »

Benthe was een helemaal weg van haar speeltje en heeft er lekker op gesabbeld..
alleen was het niet zo'n goed speeltje en nu zit haar tong onder de groene pluisjes.. het zit er nu al een paar weken en wordt niet minder..
heeft iemand dit meegemaakt, weet iemand of het schadelijk is en weet iemand hoe ik dit kan verwijderen? we gaan maandag naar de DA, kunnen zij dit verwijderen?
HELP!
uiteraard is het speeltje direct in de prullenbak gedeponeerd..
loonsy
Lynx
Lynx

Re: vieze tong

Bericht door loonsy »

Jeetje wat een stom speeltje!

Waar hebben we het eigenlijk over? Net zoiets als de pluisjes van een tennisbal of anders?
Ik zit even met je mee te denken maar ik kan niet een twee drie een goede oplossing bedenken. Het eerste wat in mijn hoofd op komt is een tandenborstel en dan met de 'haakjes' op de tong mee werken... Maar houd die poezenmond maar 's open! bel anders je DA even op, misschien weet de assistent wel wat je er aan kan doen. Dan hoeft Benthe dit weekend misschien niet met pluisjes in haar mond te zitten.

Heeft ze er last van?
Leonie89
Tijger
Tijger
Contacteer:

Re: vieze tong

Bericht door Leonie89 »

het is begonnen met de staart van een speeltje.. daar zaten veertjes aan, van die gekleurde.. daar werd dus lekker op gesabbeld en weg veertjes.. maar het lijfje was groen pluis achtig.. zag er heel leuk uit, maar bleek totaal niet stevig.. het is al wel iets minder geworden, maar het wil echt niet weg..
en inderdaad, hoe hou ik dat bekje open :roll:
ik ga maandag naar de dierenarts voor haar check up.. ik neem aan dat ze ook wel even naar haar bekje gaan kijken..
ze heeft er helemaal geen last van.. maar het lijkt me niet gezond als het daar blijft zitten..
Gesloten