aanschaf nieuwe krabpaal via internet

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
jaqueline81
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 apr 2008 18:32
Locatie: maasbracht

aanschaf nieuwe krabpaal via internet

Bericht door jaqueline81 »

hallo,
ik heb drie maanden geleden drie kittens gekocht en heb mijn eerste krabpaal gratis erbij gekregen. ik begrijp nu ook waarom ze hem weg deden. hij valt helemaal uit elkaar. :???:
nu wil ik dus een nieuwe krabpaal gaan aanschaffen. en wil dit graag via internet doen. ik heb helaas al verschillende keren gehoord dat je dan vaak slechte kwaliteit koopt.
weten jullie een goede site waar je degelijke, niet al te dure :oops: krabpalen kunt kopen?

groetjes ine
rissie
Lynx
Lynx
Berichten: 107
Lid geworden op: 09 jun 2008 19:10
Locatie: Gouda

Re: aanschaf nieuwe krabpaal via internet

Bericht door rissie »

Ik heb vandeweek een abonnement afgesloten bij hart voor dieren (maandblad)

En hier kreeg ik een geweldige krabpaal bij kado. 105 cm hoog allemaal speeltjes en dat voor maar 32.95

ze hebben ook leuke andere dingen
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: aanschaf nieuwe krabpaal via internet

Bericht door Kattenbella »

Als je in de buurt van Groningen woont weet ik een adres waar je helemaal naar eigen idee een paal kan laten maken. Ze zijn solide en de prijzen zijn niet hoog. Het is betalen als ze af zijn en je het ophaalt.

Ik heb er foto's van geplaatst.
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gebruikersavatar
jobey
Poema
Poema
Berichten: 306
Lid geworden op: 01 mar 2008 12:36
Locatie: Assen

Re: aanschaf nieuwe krabpaal via internet

Bericht door jobey »

in de buurt van Emmen weet ik nog wel een adresje
Saskia is trotse bazin van Stimpy en Sem!
† 30 maart 2010 Jobey
jaqueline81
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 apr 2008 18:32
Locatie: maasbracht

Re: aanschaf nieuwe krabpaal via internet

Bericht door jaqueline81 »

helaas woon ik in limburg :???: ... ik wil het liefst een krabpaal tot het plafond... ze beginnen nu al aan het behang te krabben, dus moet ik echt snel een oplossing gaan zoeken.
toch bedankt ;-) .
rissie
Lynx
Lynx
Berichten: 107
Lid geworden op: 09 jun 2008 19:10
Locatie: Gouda

Re: aanschaf nieuwe krabpaal via internet

Bericht door rissie »

Dan zou ik als ik jouw was even op marktplaats kijken. Daar staan hele leuke aanbiedingen op.
Zeker van die grote tot het plafond
Gebruikersavatar
Kucing
Huiskat
Huiskat
Berichten: 40
Lid geworden op: 08 apr 2008 03:37
Locatie: Nieuwerkerk aan den IJssel

Re: aanschaf nieuwe krabpaal via internet

Bericht door Kucing »

rissie schreef:Ik heb vandeweek een abonnement afgesloten bij hart voor dieren (maandblad)

En hier kreeg ik een geweldige krabpaal bij kado. 105 cm hoog allemaal speeltjes en dat voor maar 32.95

ze hebben ook leuke andere dingen
Ik heb de krabpaal ook gekregen bij Hart voor dieren. Daarbij had ik ook nog een krabpaal gekocht bij http://www.animalexpress.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ze hebben een hele goede service. Je krijgt een mailtje wanneer en hoelaat ze het komen leveren. En ik hoefde het nieteens in elkaar te zetten. Echt super!

Afbeelding

De rechtse is van AnimalExpress

Afbeelding

Groetjes
Barbara en een kopje van Micky
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd.
rissie
Lynx
Lynx
Berichten: 107
Lid geworden op: 09 jun 2008 19:10
Locatie: Gouda

Re: aanschaf nieuwe krabpaal via internet

Bericht door rissie »

Ik ben nog heel erg benieuwd het duurt ongeveer 4 weken voor die er is, dus afwachten maar.

Maar mooie palen hoor. :grin:
Rebbe1975
Huiskat
Huiskat
Berichten: 13
Lid geworden op: 30 apr 2008 18:05

Re: aanschaf nieuwe krabpaal via internet

Bericht door Rebbe1975 »

Je kan ook prima bestellen bij http://www.dierenvilla.nl" onclick="window.open(this.href);return false; dit bedrijf heeft zijn magazijn bij mij in de buurt en ben er meerdere keren geweest. Dus bij deze nog een betrouwbaar adres erbij!

Groet Renate
Gebruikersavatar
Clyde
Huiskat
Huiskat
Berichten: 17
Lid geworden op: 24 jul 2008 19:08
Locatie: belgie

Re: aanschaf nieuwe krabpaal via internet

Bericht door Clyde »

rissie schreef:Ik heb vandeweek een abonnement afgesloten bij hart voor dieren (maandblad)

En hier kreeg ik een geweldige krabpaal bij kado. 105 cm hoog allemaal speeltjes en dat voor maar 32.95

ze hebben ook leuke andere dingen
hallo kwou je even vragen over de kwaliteit van de krabpaal van hart voor dieren , is die wel stevig ?
groetjes
Miauww !
Gebruikersavatar
Kucing
Huiskat
Huiskat
Berichten: 40
Lid geworden op: 08 apr 2008 03:37
Locatie: Nieuwerkerk aan den IJssel

Re: aanschaf nieuwe krabpaal via internet

Bericht door Kucing »

Ik vind de Hart voor dieren krabpaal van goede kwaliteit en hij staat echt stevig.
Hij is ook makkelijk om in elkaar te zetten.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd.
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: aanschaf nieuwe krabpaal via internet

Bericht door Kattenbella »

Wat mij opvalt is dat bij al die overigens mooie krabpalen zoveel vloerbedekkingachtige stof wordt gebruikt. Ik vind dit vies, niet hygienisch. Het kan niet gewassen en schoongemaakt worden.
Weten jullie waarom men dit zo graag wil?
Het is dat ik mijn adres heb gevonden, maar anders had ik voor mijn katten geen leuke klimmeubelen kunnnen vinden. Het enige beetje schoon te maken en betaalbaar in de reguliere handel zijn de mandjes van LIDL en Ikea.
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gebruikersavatar
jobey
Poema
Poema
Berichten: 306
Lid geworden op: 01 mar 2008 12:36
Locatie: Assen

Re: aanschaf nieuwe krabpaal via internet

Bericht door jobey »

vooral die rode mandjes van ikea zijn geweldig ;-) , die kun je zo de wasmachine in gooien. ik heb er zelf ook 2 van. Die nieuwe van ikea in de vorm van een bloem schijnen je minder makkelijk schoon te kunnen houden
Saskia is trotse bazin van Stimpy en Sem!
† 30 maart 2010 Jobey
Danielle005
Kitten
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 aug 2008 15:53

Re: aanschaf nieuwe krabpaal via internet

Bericht door Danielle005 »

kijk is bij http://www.ebay.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en dan bij huis en tuin en dan kattenbenodigheden aanklikken!

Een vriendin heeft daar een zeer riante krabpaal vandaan en flink stevig.
Met het bieden won ze met 40 euro en dan komen er nog 30 euro verzendkosten bij omdat de krabpaal uit Duitsland komt.

Maar oh wat zijn die palen mooi en goed!
In het bezit van Rudi & Nala, 2 europesche korthaar kittens die zijn geboren op 22 mei 2008
Gebruikersavatar
Leonie89
Tijger
Tijger
Berichten: 1266
Lid geworden op: 20 mei 2008 14:57
Locatie: kampen
Contacteer:

Re: aanschaf nieuwe krabpaal via internet

Bericht door Leonie89 »

wij hebben sinds vandaag een krabpaal voor onze Benthe in huis!! we hebben het gekocht bij de ikea en mevrouw is er zeer tevreden mee.. ze heeft er de hele avond op liggen maffen, aan lopen snuffelen, in wezen spelen en krabbelen.. kortom alle functies zijn gestest :D
zie hieronder voor foto's..

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60095316" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30095332" onclick="window.open(this.href);return false;

hopen dat ie een beetje mooi blijft :p
Gesloten