Weggelopen kat weer terug.

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Gesloten
Merian

Weggelopen kat weer terug.

Bericht door Merian »

Wie weet raad??? Onze kat was tot drie weken terug spoorloos verdwenen. Sinds gisteren hebben we hem weer terug door middel van hulp van omwonenden. Hij is alleen alles behalve zichzelf. Hij miauwt de hele tijd, toont aggressief gedrag en blaast naar onze andere kat. Wel komt hij met ons knuffelen. hij oogt erg bang. Komt dit nog goed??
Gebruikersavatar
Poezebal
Panter
Panter
Berichten: 456
Lid geworden op: 04 jan 2003 17:43
Locatie: ergens in drenthe
Contacteer:

Bericht door Poezebal »

Tijd, geduld, veel rust geven.

Je weet niet wat er gebeurd is he.
Voor het zelfde geld heeft hij ergens in opgesloten gezeten, of is hij ver van huis zoek geraakt.

Hoe heb je hem weer gevonden?
En waar? Misschien dat je daar aanwijzingen kan vinden?

Je kat is duidelijk van slag, en dat hij blaast naar je andere kat komt denk ik door de stress.

Gewoon lekker rustig laten gaan, hem zn rust geven en dan moet het wel goedkomen.

En een tip:
Ik weet niet of ze los naar buiten mogen, maar om dit te voorkomen zou ik een ren in je tuin maken zodat het niet weer kan gebeuren :wink:
Voor de kat beter, en voor jullie want ook jullie zullen in de rats hebben gezeten.
Ik ben in vorm :cool:. Rond is toch ook een vorm?
Achter elke traan van verdriet, zit een glimlach van herinnering..
Merian

Weggelopen kat weer terug.

Bericht door Merian »

Dankjewel voor het antwoord.

Rust lijkt me inderdaad. het beste.
We hebben hem teruggevonden dankzij iemand in de buurt.
Zij zag hem de laatste tijd vaak rond 19.00 uur bij haar in de tuin, waar zij restjes eten neerzette. Ook hadden we tips gekregen van mensen veel verderop (waar wij natuurlijk zijn wezen zoeken) dat ze hem gezien hadden. Maar uiteindelijk heeft degene waar hij dus vaak 's avonds kwam hem binnengelokt waar we hem weer hebben opgehaald.
Eerste herkenden we hem nauwelijks, zo afgevallen.
Wel gek dat hij eigenlijk zo dicht in de buurt, zo de weg kwijt was.
En dat ik nu bang ben voor mijn eigen knuffel kat....
Gebruikersavatar
GiNi
Poema
Poema
Berichten: 253
Lid geworden op: 17 apr 2006 20:55
Locatie: Mechelen

Bericht door GiNi »

is je kat terug in orde ondertussen?

onze kater kon vroeger ook wel eens een paar weken wegblijven van huis. vaak kwam hij terug thuis ook helemaal bang, graatmager, mankend, helemaal gehavend, ... de eerste keer was dat ook schrikken, maar hij vond uiteindelijk altijd de weg terug naar huis waar hij een paar dagen kwam uitrusten. hij was dan altijd heel aanhankelijk en superlief!
Gesloten