verliefd

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Gesloten
amadeus

verliefd

Bericht door amadeus »

De kat van onze buren zit s'morgens vaak al voor onze deur. Ik geef ze altijd dan te eten, daarom komt ze steeds terug. Ik doe ze eerst even aanhalen en aaien dat vind ze geweldig, ze kronkeld dan ook in alle bochten. Als dan het bordje wil pakken voor het eten grijpt ze me meteen beet en bijt mij flink in mijn hand of been. Ze hebben mij verteld dat dit een uiting van verliefd zijn op mij. Dus mijn vraag , klopt hier iets van of heeft dit een andere betekenis. Groetjesen evt. bedankt Amadeus
Gebruikersavatar
sKatje
Panter
Panter
Berichten: 411
Lid geworden op: 10 sep 2003 23:07
Locatie: Antwerpen

Bericht door sKatje »

Nu ja, verliefdheid, aangezien ze waarschijnlijk gewoon krols is, wordt ze opgewonden van die aanrakingen :icon_shifty:
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Bericht door Kattenbella »

Het kan zijn dat ze niet helemaal weet hoe ze haar gevoelens kan hanteren. Lola heeft dit ook heel sterk. Is ze veel alleen?
Mijn Lola is een opvangkat die momenteel teveel alleen zit eigenlijk. Een andere kan hier heeft dit ook gehad en ook hij kreeg te weinig aandacht van zijn vorige eigenaren.
Ze weten niet wat ze met je aanrakingingen aanmoeten. Ze vinden het en fijn, maar ook vreemd.
Hoe gaan je buren hiermee om en herkennen ze dit gedrag ook?

Bella.
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gesloten