gedrag in de ren

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Gesloten
Gebruikersavatar
yana
Panter
Panter
Berichten: 590
Lid geworden op: 06 feb 2004 15:40

gedrag in de ren

Bericht door yana »

Onze poes klimt in de ren helemaal naar boven en duwt dan hard met haar kopje tegen de bovenkant(ook gaas). Ze is al 1 keer ontsnapt door een zwakke plek in de ren, die moeten we nog fixen.
Gelukkig zat ze nog in de tuin en konden we haar makkelijk pakken. Ze herkende ons en kwam gewoon naar ons toe, ze liep niet weg.
In de ren is ze zooo blij, als ze weet dat ze mag staat ze al te kwetteren. In de ren praat ze volop en staat de snor ver ver naar voren(rechts en links raakt elkaar bijna!). Als ik vanuit de tuin tegen haar praat loopt ze mee en geeft ze kopjes tegen het gaas en praat ze terug.
Maar dat ze zo met haar kopje tegen de bovenkant duwt, zou ze weg willen bij ons ofzo? Zou ze niet gelukkig zijn? :-(
We houden echt superveel van haar..
Of is ze gewoon erg ondernemend en nieuwsgierig? Zij is het rustigst van het stel en heeft zga geen ervaring buiten.
Gebruikersavatar
sandy
Tijger
Tijger
Berichten: 1763
Lid geworden op: 30 sep 2003 14:04
Contacteer:

Bericht door sandy »

Ik zou het houden op ondernemend en nieuwsgierig ;-)
Wij hebben er ook zo 1, Jessie, een op straat geboren katje.
Dus die hang naar avontuur in die grote buitenwereld is groot en zal er ook nooit meer uitgaan vrees ik.
Haar zal ik altijd in de gaten moeten houden als ze in de tuin is want zij is degene die altijd naar gaatjes zoekt om de tuin uit te kunnen.
Niet omdat ze niet gelukkig is hier, ze is gewoon heel erg ondernemend en nieuwsgierig naar alles wat daarbuiten is.
Ze is een paar keer ontsnapt en het enige wat ze wou toen ik haar riep was naar huis, haar veilige haven, nou dat zegt toch wel genoeg.
Zo is dat ook voor jouw katje ;-)
Ze zullen gewoon moeten leren accepteren dat de vrijheid die ze hebben ook de enige vrijheid is die ze krijgen. Voor hun veiligheid en onze gemoedsrust.
The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
Gesloten