Natuurlijk! Ik kan nauwelijks wachten tot zaterdag!

Nu maar hopen dat George en poes nummer 2 het ook zo'n goed idee vinden... Maar ik laat zeker weten hoe het gegaan is allemaal!
EDIT:
Nou, ik zal even vertellen over de nieuwe kat en over dit weekend
Zaterdag zijn mijn vriend en ik naar het asiel geweest. We hadden vantevoren het idee om een kleine poes te nemen, maar mijn voorliefde voor enorme katers won toch weer. Uiteindelijk kwamen we thuis met James, een kater van 2. Hij is echt ENORM, niet te geloven
Thuis even in de kooi laten staan en George laten snuffelen. Al vrij snel kwam James uit de kooi en ging het hele appartement doorzoeken. En George er maar achteraan, haha

James gromde af en toe naar George, maar ze hebben helemaal niet gevochten of gesproeid. Vandaag mocht George voor het eerst aan James' kont ruiken, daar moest James eerst echt niks van weten. Ik merk dat George heel graag wil spelen met James, maar James is daar niet zo in geïnteresseerd. Wel leuk om te zien hoe George opleeft trouwens, van een vrij slome kater is hij ineens heel levendig en rent overal achteraan, echt heel grappig.
Maar de ruimte lijkt geen probleem te zijn, George blijft liever op de grond en James zoekt het wat hoger, op de koelkast of de schouw. 's Avonds kruipt James op ons bed, en hoewel George dat eerst ook altijd deed, durft hij nu nog niet zo goed. Je ziet dat hij wel wil, maar zodra hij James in het oog krijgt durft hij niet echt. Maar dat komt misschien nog wel.
Het is in ieder geval gezellig hier, op deze kleine oppervlakte