schutting afzetten met plexiglas

Voor overige vragen over de kat die niet onder een andere categorie passen.
Gebruikersavatar
Kattebeest
Tijger
Tijger
Berichten: 1070
Lid geworden op: 14 apr 2013 16:08
Locatie: Zuidoost Brabant

Re: schutting afzetten met plexiglas

Bericht door Kattebeest »

Zelf erg voorzichtig met dit soort dingen. Want het kan net zo goed je eigen katten verwonden en dat wil je niet. Verwondingen oplopen kan natuurlijk overal, ook binnenshuis maar als ik het even kan voorkomen zal ik dat zeker doen.

Wel goed tegen inbrekers ;-) .
Nancy

Kasper, album van een senior
Voor nieuwe foto's van Kasper (1999) zie het album van Sifra en Pluis
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6861
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: schutting afzetten met plexiglas

Bericht door Dinky »

Vraag me met zulke strips inderdaad ook af in hoeverre ze zich er aan kunnen verwonden, dan zou je de stekels eerst zelf moeten voelen, lastig beoordelen vanaf een foto ;-)
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
sandyd1971
Lynx
Lynx
Berichten: 160
Lid geworden op: 27 okt 2013 09:15
Locatie: Westland

Re: schutting afzetten met plexiglas

Bericht door sandyd1971 »

Nee dat wil ik zeker niet maar dit is kunstof en hier http://www.youtube.com/watch?v=Gaj6sxfYMgk van 2.20 tot 2.40 zeggen ze dat de kat zich niet eraan open zal halen omdat het een plat puntje heeft. Of zou je het er dan nog niet op wagen?
Gebruikersavatar
Ms Maaike
Tijger
Tijger
Berichten: 1611
Lid geworden op: 25 okt 2012 13:17

Re: schutting afzetten met plexiglas

Bericht door Ms Maaike »

Ik vind het er gemeen uitzien eigenlijk. Hou er rekening mee dat het gedeelte tussen de kattenteentjes erg kwetsbaar is (net als tussen je eigen tenen); afgeplatte puntjes of niet, het is hoe dan ook erg vervelend. Het gaas wat je hebt gebruikt is toch wel voldoende? :)
Met diervriendelijke groeten,
Maaike

Klik hier voor het fotoalbum van Mickey* (26-02-1999, 04-11-2014), Pippi (15-03-2011) en Tommy (11-02-2013).
Gebruikersavatar
sandyd1971
Lynx
Lynx
Berichten: 160
Lid geworden op: 27 okt 2013 09:15
Locatie: Westland

Re: schutting afzetten met plexiglas

Bericht door sandyd1971 »

Nee het gaas zit niet echt stevig maar daar ga ik nog wel wat op verzinnnen. Had ik het maar eerst gepost en toen besteld! Heb ze binnen en zijn heeel goed voor inbrekers die gaan niet over het muurtje maar inderdaad voor gevoelige kattenpootjes doe ik het ook niet. Helaas pindakaas!
Plaats reactie