Mijn katten hebben onderling eigenlijks nog bijna nooit geknokt...
een paar x met beste plukken haar, maar dat was 5 minuten en vergeten zeg maar

Het is altijd lastig voor katten als er opeens een indringer in hun huis is, ook al is het - in onze ogen - een schattig hummeltje. Het is dus heel logisch dat jouw kater nu boos en opstandig is. Dit gaat gelukkig met kittens uiteindelijk meestal wel over, ook al doen sommige katten er langer over dan anderen.anitavanwijk schreef:Hoi allemaal,
ik heb uitgebreid het forum doorgelezen. Heb er wel een aantal handige tips uitgehaald.
Heb nog wel een vraag. Floppy is een echte buitenkat, hij komt nu ook bijna niet meer binnen. Als hij binnen is gromt hij wel en blaast dus naar Muis. Muis is echter doof.
Moet ik Floppy binnen halen en samen met Muis is een kamer zetten en wachten tot ze aan elkaar gewend zijn?
Floppy wil dan terug naar buiten en als die dat niet mag, dan plast en poept hij het hele huis onder....
en als we ze samen opsluiten elke dag even, wat dan als we weg gaan of als we gaan slapen. Dan is Floppy namelijk altijd buiten. Zal hij dan nog wel thuis komen als hij weet dat Muis daar ook is?