Dokteren of niet?

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Gebruikersavatar
pearlsofpassion
Tijger
Tijger
Berichten: 5161
Lid geworden op: 23 mei 2010 15:58
Locatie: Stekene (Belgie)

Re: Dokteren of niet?

Bericht door pearlsofpassion »

Die laatste zin vind ik heel mooi...
Wat hij betekend is niet mooi, maar toch vind ik het prachtig gezegd...
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
Gebruikersavatar
BillyJean
Jaguar
Jaguar
Berichten: 781
Lid geworden op: 22 feb 2011 10:57
Locatie: Bovenkarspel
Contacteer:

Re: Dokteren of niet?

Bericht door BillyJean »

ach, wat sneu toch. Ook al weet je dat het voor poes het beste is, het blijft veel verdriet geven.....heel veel sterkte ermee
Groetjes van Elly, Fayline (29-02-2008) en Taffy ( 29-10-2012)
* BillyJean * * Bowie *

Hier vind je ons fotoalbum
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Dokteren of niet?

Bericht door Adriana »

jeetje, wat een verdrietige uitkomst maar ook rustig en goed afgerond.
kan me voorstellen dat je er kapot van bent, maar ik denk ook dat je zelf nu een rustig gevoel hebt. soms moet je met zo'n probleem dat proberen te delen met anderen en dat is denk ik wel heel goed gegaan. soms moet je er ook naar toe groeien door erover te praten/schrijven.
en nee, er zijn maar weinig forumleden die elkaar persoonlijk kennen maar dat staat het meedenken gelukkig niet in de weg..
wens je veel sterkte met het missen van je lieverdje.
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
liljebo
Huiskat
Huiskat
Berichten: 17
Lid geworden op: 18 jul 2011 08:35

Re: Dokteren of niet?

Bericht door liljebo »

Bedankt allemaal voor het medeleven.
Ik mis onze dusty natuurlijk heel erg, maar het zal in de loop van de tijd wel slijten.
Maar het schrijven in dit forum heeft mij wel door de zware beslissing heen geholpen, die toch genomen moest worden.
Want ondanks dat de poes een leegte achter laat, weet ik dat het zo goed is.
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Dokteren of niet?

Bericht door Adriana »

dat kan ik me heel goed voorstellen. naar een soort van beslissing toe groeien is iets waar je anderen bij nodig hebt. ik bedoel de feedback en onze teksten en gedachtes over jouw getob.. wij staan natuurlijk veel verder op afstand, kennen jou en Dusty niet maar dat is toch nooit een beletsel, merk ik vaak.
en het was ook wel duidelijk in je eerste bericht dat je daar geen vrede en nog lang last van had. en nu is het dus anders gegaan en gelukkig heb je het kattenforum op tijd gevonden!
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Plaats reactie