Woeps, ik bedoelde inderdaad Yuna
Die 1,5 uur waren de meest bange die ik in lage tijd heb meegemaakt. Het was begin van de avond dus allerlei geluiden in de buurt waar ze bang voor was en als het 's-nachts rustiger zou worden zou ik haar ook wel gevonden hebben... maar toch... er gaan dan allemaal dingen door je hoofd.
Na 1,5 uur gezocht te hebben (op en af, naar binnen en buiten) kwam ik weer buiten en hoorde een klein miauwtje. Daarna weer niets maar toen had ik haar eindelijk onder een struik weg zien schieten, 2 deuren verder. Ze kwam niet naar mij toe toen ik riep. Waarschijnlijk nét te ver weg en te eng dus ik heb haar gelukkig daar kunnen vangen.
Overigens ben ik Bowy (ja, Bowy

) ook een keer een nacht kwijt geweest. Ze was aan de voorkant door het badkamer-raampje geklommen, 's-nachts. Ik kon haar 's-ochtends dus niet vinden en zag een nagelspoor op het schuine afdakje onder dat raampje. Toen was ik ook even in paniek. Met wat zoekwerk hoorde ik haar miauwen in mijn eigen achtertuin en ze kwam triomfantelijk op me af lopen toen ik de achterdeur open deed. Ze was dus zelf, na uit het badkamer-raampje gevallen te zijn, van de voorkant omgelopen (2 huizen) naar de achterkant.
Gelukkig ben ik dus nooit zelf katten dagen of weken kwijt geweest maar in die weinige uurtjes spookt er toch al heel wat door je hoofd.