De problemen met het kitten
Re: De problemen met het kitten
Wat voorzichtig goed nieuws, altijd fijn om te lezen!
Kom op Eos, je kan het!
Kom op Eos, je kan het!
-
- Tijger
Ja ik duim ook hoor. als ontlasting goed gaat met beetje van mijn voer ook al is het 1 keer per dag mini beetje van mijn voer en de rest weer het andere voer en zo langzaam opbouwen vind ik het prima 

Wat fijn dat er verder niet iets heel ernstigs aan de hand is 
Nu langzaam over op je eigen voer en hopelijk wordt ze dan snel weer helemaal beter
Ze is in ieder geval al super gegroeid!

Nu langzaam over op je eigen voer en hopelijk wordt ze dan snel weer helemaal beter

Groetjes, Paula
Pootje van Diesel, Skippy en engeltje Whisky. Likje van pup Isa
Kom je eens kijken welke avonturen wij beleven?
Pootje van Diesel, Skippy en engeltje Whisky. Likje van pup Isa
Kom je eens kijken welke avonturen wij beleven?
- Chiquita98
- Tijger
Wat een fijn nieuws! Hopelijk verdwijnen die bacteriën snel uit de darmpjes. En dan ineens kunnen ze heel snel groeien als ze een achterstand hebben. Echt fijn om dit nieuws te horen.
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)
Bekijk ons album hier
Bekijk ons album hier
-
- Tijger
kent iemand rhinigenta drops? Ik ken het wel, maar weet niet meer of het nou hielp tegen nies? de kleine begint steeds meer te snotteren. Daar we (liever) geen Ab erin gooien als synulox vanwege de darmen want zijn we daar weer terug bij af dacht ik daaraan. dat zijn druppels in de neus (AB). Ik dacht als het op de plek zelf gedaan word de darmen er minder van merken.
-
- Tijger
Ja dus toch
:) ik wist het even niet meer. Heb DA dus al gebeld en we gaan hiermee starten na bestellen. er werd me wel gezegt dat het bij de 1 wel werk en bij de ander niet.. maar goed we merken het wel.

-
- Tijger
Het kitten is thuis. Niet dat het helemaal goed gaat want ze zit een beetje dicht. ze zit hier wegens omstandigheden weer. ben benieuwd wat er gaat gebeuren
- BillyJean
- Jaguar
- Contacteer:
Spannend voor jullie.ik hoop dat het goed gaat
Groetjes van Elly, Fayline (29-02-2008) en Taffy ( 29-10-2012)
* BillyJean * * Bowie *
Hier vind je ons fotoalbum
* BillyJean * * Bowie *
Hier vind je ons fotoalbum
- Chiquita98
- Tijger
Jee das inderdaad spannend! Ik hoop toch zo dat het goed gaat
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)
Bekijk ons album hier
Bekijk ons album hier
Hoop zo voor zowel jou als Eos dat ze snel verder opknapt! Heb je die neusdruppels inmiddels ook binnen?
-
- Tijger
Ja daar is sinds vandaag mee gestart. we hebben haar maar net weer gestoomt in de bad kamer
- mittenslief
- Tijger
hopelijk gaat het goed, toch weer een beetje stress voor het kleine ding, maar ze is bij jouw ook in hele goede handen hoor......
Honden hebben bazen, poezen personeel!
alle katzels: mittens, mr. cat, angel, rover, roosje en mitsie
op de regenboog: Ollie, Simba, Buck
alle katzels: mittens, mr. cat, angel, rover, roosje en mitsie
op de regenboog: Ollie, Simba, Buck
ik hoop dat jij nu ook beter de vooruitgang ziet van eos en dat ze bji jullie ook weer momentjes heeft dat ze speelt. geeft jou misschien ook weer meer moed.
hoe is het vandaag met haar? nacht goed doorgekomen?
hoe is het vandaag met haar? nacht goed doorgekomen?
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
-
- Tijger
Ja de nacht is goed gegaan. vanochtend stond ze net als de rest te schreeuwen om eten
. haar neusje zit wel aardig dicht, maar ze kan nog ruiken gelukkig. Ze eet als een dijker dus dat gaat goed. Gisteravond heeft ze gespeelt. niet zo hard als de rest want ze zal het wel een beetje benauwd hebben. haar mama probeert haar te wassen en ze slaapt gezellig tegen haar zus en broer aan nu. gezellig knus. Enige is wat mij is opgevallen sinds ze bij mij rond loopt dat ze niet helemaal zuiver loopt.. Ik ga toch bellen straks met de vraag of hun niks is opgevallen.