Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Ze mag niet naar huis helaas . Omdat het up en down blijft gaan qua ontlasting en we ook eerst willen weten wat de uitslagen zijn. Ik maak me zorgen om het feit dat ze straks met iedereen ee nband heeft behalve met ons . ga haar het hele weekend niet zien . Het baart me zorgen.
Iedere keer als ik ook kom slaapt ze of is ze suf. hun zeggen iedere keer ja ze speelt eet enz enz. maar ik zie dat nooit als ik langs kom. Ga ik onzeker van worden en twijfel van ja maar jullie zeggen....... en ik zie alleen suf kitten
Wat jammer dat ze nog niet naar huis mag Ik kan me goed voorstellen dat je bang wordt dat ze met iedereen een band krijgt behalve met jullie en jij ziet alleen een suffe kitten..
Groetjes, Paula
Pootje van Diesel, Skippy en engeltje Whisky. Likje van pup Isa
Kom je eens kijken welke avonturen wij beleven?
Pfff wat een enorme tegenvaller Snap dat je enorm twijfelt over het feit dat zei zeggen dat ze speelt en levendig is en jij haar alleen ziet als ze slaapt en suf is. Inderdaad zoals Bianca zegt anders eens vragen of ze dat dan kunnen filmen als bevestiging voor jou
Wat betreft een band opbouwen met jou, dat zie ik helemaal goed komen wanneer ze wel weer lekker thuis is Anders zouden nieuwe baasjes er immers ook niet een band mee op kunnen bouwen wanneer ze bij jou weg gaan
begrijp me ook niet verkeerd hor. Vind het tof wat mijn da doet. Ze spelen volgens zeggen geregeld met haar ze loopt dan ook rond en doet van alles. Hun zeggen ja als jij komt is ze moe van het spelen wat wij met haar doen. Maar het voelt voor mij gewoon even dubbel en totaal niet prettig. Ben misschien een muts hoor. maar ook ik zie graag een spelend kitten en geen slapen kitten. ik heb het dan wel in mijn armen maar het slaapt dan. eergisteren was ze aan het knorren een uur lang. ook leuk maar is nog niet spelen en gisteren was ze suf
Ik snap het, hoor natuurlijk ben je blij met wat je DA doet. Misschien is het wel een soort van gekke jaloezie en dat begrijp ik heel goed Het is jouw kitten, dus jij wil ermee spelen, dat is niet meer dan logisch
Groetjes, Paula
Pootje van Diesel, Skippy en engeltje Whisky. Likje van pup Isa
Kom je eens kijken welke avonturen wij beleven?
Ik kan heel goed begrijpen hoe jij je voelt. Het is jouw kitten en juist bij jou zou hij zich op zijn best moeten zijn. Het feit dat andere mensen een betere band hebben met hem voelt erg wrang aan.
Ik was bijvoorbeeld al erg van slag toen mijn vriend na 3 maanden Bloem als eerst kon aaien en ik niet, terwijl ik al die tijd in haar had gestoken en een band had gekregen. Ik was boos op vriend, vreselijk bang dat ik Bloem kwijt was en zwaar teleurgesteld. Juist door deze negatieve instelling, lukte het aaien ook niet.
Jouw situatie is anders en toch qua gevoel gelijkend. Het is jouw beest. De andere partij bedoeld het goed, maar zo voelt het niet.
Groetjes Bianca kopjes Bloem en Tetsu
Ducky*(6-4-12) Kathy*(28-1-11) Elfie*(20-2-14)
Excuses aan de kikkers, eksters, merel, duif en koolmees
he, wat zit je toch in een nare situatie, wat is dit moeilijk voor jou. Ik kan me je twijfels zo goed voorstellen en het duurt zo lang...heel naar allemaal, sterkte!
Groetjes van Elly, Fayline (29-02-2008) en Taffy ( 29-10-2012)
* BillyJean * * Bowie *
Dat was te voorspellen, was met Bob ook zo van de ene ellende in de andere schieten. Van darmproblemen naar luchtwegproblemen en dan weer terug naar darmproblemen. Je zult een lange weg te gaan hebben. Ik hoop dat het goed gaat als je haar donderdag meeneemt. In ieder geval niet enten nu, dat zou de genadeklap kunnen worden.......heb ik helaas 1 x ondervonden.
Bah wat vervelend dat je haar nog niet mee kan nemen. En ik begrijp je frustraties ook heel goed hoor. Dat is gewoon erg menselijk en je houd gewoon van je katje en dan wil je ook graag zien dat ze zich ook gelukkig voelt ipv alleen maar slapen als jij er bent. Mag je haar het weekend dan niet bezoeken bij de da thuis?
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)
Update: we hebben een paar uitslagen maar nog niet allemaal. Ze heeft geen tritrichomas foetus, geen virus en geen giardia (meer). We zitten nog te wachten op de uitslag of er een bacterie in zit. Als daar ook geen uitslag uitkomt is het erg lastig. De internist (zo 1 voor maag en darm) zei een echo maar dan.... Wat dan vervolg word is nog onduidelijk. Komt er wel wat uit dan AB, maar ze is te klein en te licht voor de meeste en er komt een AB uit die erg zwaar is en zeker als het meerdere bacterien zijn zou het nog de vraag zijn welke. Ze groeit niet. Eet wel en speelt ook nog wel, maar blijft ziek. Blijft diarree dan weer wel dan weer niet.
Jeetje wat vervelend zeg!! Allereerst heel veel sterkte!
Moet je eerlijk toegeven dat ik nog niet zoveel verstand van katten heb zoals de meesten hier, maar kan het niet iets met haar maag en darmen zijn? Die twee bengels van mij zijn nu herstellende van een maag/darm ontsteking en wilden ook niet eten. Hadden verder ook geen koorts en waren opzich ook wel speels. Wel wat minder dan anders, maar ze maakten niet een hele zieke indruk. Ze zitten nu aan de antibiotica en ze knappen gelukkig op!!
Ik weet alleen niet of dat bij zo'n jong beestje ook mogelijk is???
Dat het iets met de maag/darm gestel is, dat is een feit .
Maar AB geven voor iets wat we nog niet weten wat het is, is ook niet gezond .
Maar na een slapeloze nacht zit ik te denken aan een spastische darm. Dat geeft dezelfde klachten... Ik ga het eens met mijn da over hebben. Die neemt nog wel contact met mij op vandaag.
He jakkies toch....wel heel de tijd meegelezen op een laptop waar ik niet kon inloggen, dus nog steeds op de hoogte......ja het is zeker iets met het maag/darm stelsel....en ze had nu toch echt wel moeten opknappen nadat de giardia weg was.....de meeste hebben dan zo'n groeispurt en dat blijft bij haar dus nog steeds uit en dat is toch raar en helaas niet goed...ik heb hier mijn Maine Coon ook 1 jaar lang aan de dunne gehad (phhhh echt alles pruttelde hij onder) maar die groeide dus wel (niet dat hij groot is voor een MC)....Pluisje het opvangkitten dat hier geweest is was ook 1 grote ellende maar ook die groeide....we zijn toen overgegaan op carnibest en toen ging het beter (maar elke stressperiode kwam het weer terug) anders zal ik eens op de homeopatische toer proberen over te gaan om de darmpjes aan te laten sterken???? misschien een idee.......gooi t eens in de groep....jammer dat je weer zolang moet wachten dat je haar weer een knuff kan geven
Honden hebben bazen, poezen personeel!
alle katzels: mittens, mr. cat, angel, rover, roosjeen mitsie
op de regenboog: Ollie, Simba, Buck