De problemen met het kitten

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Plaats reactie
castratenkoor
Tijger
Tijger
Contacteer:

Re: De problemen met het kitten

Bericht door castratenkoor »

Dat klinkt toch positief. Hopenlijk zet het voort en kan ze naar huis en stort ze dan niet meer in.
Ze heeft weinig weerstand, dus kan nu van alles oppikken aan virusjes en bacillen ed.
Met Bob duurde het een half jaar en daarna heeft hij nooit meer echt wat gehad. HIj heeft zo'n beetje alles gehad wat een kitten kan hebben, van darminfectie, tot luchtweginfectie, tot gewrichtsontsteking.

Wat ik hiermee maar wil zeggen, schrik niet als ze hierna weer wat anders oploopt.
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
Dinky
Tijger
Tijger

Bericht door Dinky »

Wat fijn dat je elke dag even langs kan gaan en het nog steeds positief klinkt :)
Ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig of ze al voorzichtig aankomt.
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Chiquita98
Tijger
Tijger

Bericht door Chiquita98 »

Voor het kitten is het ook heel goed dat je elke dag langs kan komen. Ik weet zeker dat mijn Balou erdoor is gekomen doordat ik ook elke dag bij hem kwam om hem te knuffelen.
En ook heel fijn dat je dat nog voor Eos kan doen. Hopelijk sterkt ze elke dag weer meer aan
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
nellebel
Tijger
Tijger

Bericht door nellebel »

voorzichtig en stapje voor stapje komt het vertrouwen dat eos het wel gaat redden. nu je geen baasje meer voor haar hebt blijft ze dan lekker bij jullie? kan me voorstellen dat je wel ee nenorme band met haar hebt nu door al die zorgen.
ben ook wel benieuwd of de kleine meid al wat is aangekomen.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
BloemTetsu
Tijger
Tijger

Bericht door BloemTetsu »

Lekker doorzetten Eos!

Volgens mijn heb je een super DA.
Even puur uit nieuwsgierigheid: waarom ga je de mama castreren? Vanwege Eos of zat het al in de planning?
Groetjes Bianca kopjes Bloem en Tetsu
Ducky*(6-4-12) Kathy*(28-1-11) Elfie*(20-2-14)
Excuses aan de kikkers, eksters, merel, duif en koolmees
Brittenbolletje
Tijger
Tijger

Bericht door Brittenbolletje »

We hebben bij Eos op het moment op de website gezet dat ze voorlopig nog bij ons blijft. Dat kan veranderen en misschien blijft ze lekker bij ons wonen. zo lang ze niet fit is of altijd een kwakkeltje zal blijven, blijft ze ook bij ons wonen. Ik zeg altijd maar: waar er 7 kunnen eten, kunnen er ook 8 (of meer) eten :).

gisteren is ze gewogen en er zat 30 gram meer aan. Het is niks vergeleken de rest, maar het is iets. Ik vind het prima.

Ja de mama zat al in de planning om te castreren. Ze mag lekker met pensioen :)
Ikey
Jaguar
Jaguar

Bericht door Ikey »

Fijn dat er voorzichtig een verbetering is bij Eos :) Hopelijk kan ze van het weekend naar huis. Je hebt echt een super DA!
Groetjes, Paula
Pootje van Diesel, Skippy en engeltje Whisky. Likje van pup Isa

Kom je eens kijken welke avonturen wij beleven?
Brittenbolletje
Tijger
Tijger

Ja ik vind mijn da ook super. Ik ken weinig dierenartsen die een dier meenemen naar huis. Had zaterdag al en taart gebracht maar heb nog steeds het gevoel dat het niet voldoende is. Wat kan ik nog meer geven? want dankbaar ben ik wel en dat zeg ik genoeg...
Ikey
Jaguar
Jaguar

Bericht door Ikey »

Je kunt haar een kaartje geven en/of een bosje bloemen, dat is iets kleins maar wordt mijns inziens altijd enorm gewaardeerd :) Of, bij de Tuinen hebben ze magneetjes met kattenspreuken en -foto's erop. Die hebben wij aan de fokker van Diesel gegeven, als dank voor de goede zorgen en de gastvrijheid. Zij was daar heel blij mee :)
Groetjes, Paula
Pootje van Diesel, Skippy en engeltje Whisky. Likje van pup Isa

Kom je eens kijken welke avonturen wij beleven?
Renatevanderveer

Bericht door Renatevanderveer »

Destijds, om de praktijk te bedanken, heb ik een lang bericht op Facebook geschreven.
Ik vind dat de hele wereld (Ja, ik overdrijf) mag weten watvoor fijne praktijk het is.
Ik heb ze bedankt voor de begripvolle en liefdevolle behandeling van onze jonge poes Bounty.

Hier worden foto's van de huisdieren ook heel erg gewaardeerd door de praktijk.
Misschien een foto geven met daarop een lieve tekst?
Brittenbolletje
Tijger
Tijger

Ik neem de tips in beraad :).

Net weer geweest bij Eos. Maar ze had net weer dunne ontlasting :(. Nog steeds geen uitslag binnen van de onderzoek. Als het dun blijft of nou echt niet hersteld word de kans ook steeds kleiner dat ze vrijdagmiddag naar huis mag :(
nellebel
Tijger
Tijger

Bericht door nellebel »

dat zou jammer zijn, maar beter nu even doorzetten als straks weer een weekend waarin het bergaf gaat. voor jou niet goed en voor eos ook niet. hoop dat je straks weer beter nieuws krijgt en de diaree weer over is.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Dinky
Tijger
Tijger

Bericht door Dinky »

Wat een tegenvaller dat de ontlasting weer dun was gister :(
Dikke knuffel voor jou en Eos!
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Brittenbolletje
Tijger
Tijger

Grrr stomme giardia. Word er zo gefrustreerd van. Wist niet dat ze er zo ziek van konden zijn/worden (even aannemende dat uit onderzoek niks uitkomt)
Catfish
Tijger
Tijger

Bericht door Catfish »

Pippin heeft toen hij net bij mij was ook giardia gehad. Hij was vreselijk aan de diarree maar maakte niet echt een ziek indruk. Hij was dan ook wat ouder, ongeveer 14 of 15 weken. Kont kaalgeknipt...
Eos is natuurlijk nog wat jonger, dat zal er miksschien ook mee te maken hebben.
Heel veel sterkte!!!
Groetjes van Stella
*Bonk*kopjes van Zorro, Snoopy, Mr Bean
Lebber van hond Marra
Plaats reactie