Sanabelle: zijn de brokjes allemaal even groot?

Er bestaan veel soorten en merken voeding. Stel hier je vragen of vertel je ervaringen met een voedingsmerk.
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: sanabelle zijn de brokjes allemaal even groot?

Bericht door Adriana »

happy cat nierdieet bevalt hier goed, brede samenstelling, matig eiwitgehalte, goed opneembare voorverteerde kh's en ze eten het graag. bij Zpls alleen kilozakken en daardoor behoorlijk prijzig.

happy cat senior/fit+well > 10 jaar wordt hier met smaak gegeten, brede samenstelling, veel natuurlijke ingredienten en voorverteerde granen (geen tarwe), rustig eiwitgehalte en goeie prijs/kwaliteit. qua energie komen ze niks te kort.
wordt goed verteerd, geen stinkende ontlasting.
http://www.zooplus.nl/shop/katten/katte ... ell/115061
met 4 kg-zak kost het euro 6,- per kg en dat vind ik voor deze kwaliteit erg netjes.
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
peppiejopie
Kitten
Berichten: 10
Lid geworden op: 29 dec 2011 14:00

Re: sanabelle zijn de brokjes allemaal even groot?

Bericht door peppiejopie »

ik heb de test van brokjes in glas water gedaan en nacht laten weken maar niks raars aan de brokjes.
heb ze fijngeknepen met vinger maar rook niet raar op zo
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: sanabelle zijn de brokjes allemaal even groot?

Bericht door Adriana »

t mag zo langzamerhand bij Sanabelle ook wel over zijn met de bagger!
en als je voorgeweekte brokjes goed roken na een nachtje inweken dan is er niks aan de hand.
maar je ruikt het onmiddellijk als de zak opengaat, een gore, beetje zurige lucht.
ik voer ze nu op mijn volkstuin, maar het is een beetje duur vossenvoer...
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Vanilla

Re: sanabelle zijn de brokjes allemaal even groot?

Bericht door Vanilla »

Adriana schreef: zodra je een nieuwe zak openmaakt ruik je een zurige lucht, katten eten het hier echt niet en ik heb inmiddels drie zakken van 2 kg kunnen wegdoen..
de bagger is er nog niet uit want een klein zakje huid+vacht afgelopen week besteld, rook ook verkeerd.
dus voor mij voorlopig even geen Sanabelle.
Dit klopt!
Ik heb altijd de 2 kilo verpakkingen gekocht, tot die een keer opwaren en de groot verpakking gekocht, ik moest wat even zo snel.

En die zak ruikt zuur, mn kat eet het gelukkig wel maar het is me al een tijd opgevallen. Een hele andere geur dan ik gewend ben. De vorige zakken roken veel lekkerder. Nooit wat van gedacht maar nu ik dit lees.....Komt Happy Cat bij dezelfde leverancier vandaan?
Plaats reactie