Ontzettend lange nagels en vampiertanden

Kammen, kattennagels knippen, vlooienmiddel, wormenkuur toedienen bij een kat, etc.
Gebruikersavatar
sandy
Tijger
Tijger
Berichten: 1763
Lid geworden op: 30 sep 2003 14:04
Contacteer:

Re: Ontzettend lange nagels en vampiertanden

Bericht door sandy »

Dat probleem had ik ook met Jessie, dan pakte ik gewoon die nagels die ik op dat moment kon doen en dan de volgende keer verder.
Anders kreeg ik het ook niet voor elkaar.
The Older I Get, The More Everyone Can Kiss My Ass.
Gebruikersavatar
Tember
Poema
Poema
Berichten: 340
Lid geworden op: 13 jul 2009 13:18
Locatie: Utrecht

Re: Ontzettend lange nagels en vampiertanden

Bericht door Tember »

Dat doe ik nu ook, ja. Heb er inmiddels een stuk of 3 gehad en nu ligt ie weer te slapen, dus straks besluip ik hem weer even.
"Some people say that cats are sneaky, evil, and cruel. True, and they have many other fine qualities as well."
Gebruikersavatar
loek
Jaguar
Jaguar
Berichten: 786
Lid geworden op: 13 jun 2009 16:57

Re: Ontzettend lange nagels en vampiertanden

Bericht door loek »

Oh arm beest wordt geen seconde meer met rust gelaten haha. Ik hoop dat hij er een beetje aan zal wennen en gaat begrijpen dat er niets engs gebeurd. Zet hem op Tember, ben benieuwd wanneer de laatste nagel geknipt is. (kun je weer bij nagel 1 beginnen haha)
Diesel (2 april '09) en Muis (3 april '09)
vanaf 11 Juni '09 mijn huisgenoten
Gebruikersavatar
Tember
Poema
Poema
Berichten: 340
Lid geworden op: 13 jul 2009 13:18
Locatie: Utrecht

Re: Ontzettend lange nagels en vampiertanden

Bericht door Tember »

Haha, ik heb ze nu bijna allemaal gehad. :grin: Het getik op het laminaat is al voorbij!
"Some people say that cats are sneaky, evil, and cruel. True, and they have many other fine qualities as well."
Gebruikersavatar
Rowena
Lynx
Lynx
Berichten: 137
Lid geworden op: 15 feb 2010 09:59
Locatie: Breda

Re: Ontzettend lange nagels en vampiertanden

Bericht door Rowena »

Nageltjes knippen is op zich best goed te doen. Yoshi is een echte eigenwijs en ik had ook eigenlijk verwacht dat het me bij hem nooit ging lukken. Eergister voor het eerst geprobeerd. Binnen 10 minuten alle nageltjes kort gekregen! Je moet gewoon heel kalm blijven, daar worden ze zelf ook kalm van heb ik het idee!!
"Geen huis is compleet zonder het getrippel van kleine katten pootjes"
Plaats reactie