Veel te groot hart

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Gebruikersavatar
Sandra W
Tijger
Tijger
Berichten: 2500
Lid geworden op: 22 mei 2006 08:37

Bericht door Sandra W »

Tuurlijk neem je alle tijd om afscheid te nemen, daar is echt niets egoïstisch aan. Dat zou alleen zo zijn als je kat dan onnodig lang ondragelijk zou lijden en dat is hier zeker het niet geval.

Heel veel sterkte toewenst bij het naderende afscheid.

groeten,
Sandra
Gebruikersavatar
Wendy
Poema
Poema
Berichten: 285
Lid geworden op: 29 jan 2003 10:46
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Bericht door Wendy »

Lieve Sylvia,

Wat ontzettend naar voor Daisy, en jullie natuurlijk :-(. Dit is wel een erg oneerlijke strijd zo.. Natuurlijk willen jullie nog afscheid nemen van haar, als de tijd zo ver is.. ik vind dat ook heel begrijpelijk! Wij hebben met Linus besloten om, als het 'tijd' is, de euthanasie thuis te doen, misschien is dat ook iets voor jullie? Maar dat kan natuurlijk ook extra zwaar zijn.

Ik hoop ook nog op een wondertje voor jullie lieve Daisy.

Heel veel sterkte, ook voor je zoontje :kissykissy:.

Wendy
Gebruikersavatar
sylena
Kitten
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 aug 2006 21:59

Bericht door sylena »

Bedankt voor jullie medeleven heb er veel steun aan gehad.
Helaas heb ik onze kleine prinses vandaag in moeten laten slapen, er was niets meer wat we voor haar konden doen.
Haar hartje deed bijna niets meer waardoor de medicijnen ook niet meer aansloegen. Uiteindelijk hebben we de buikecho maar niet meer gemaakt omdat het hartje alleen nu al reden genoeg was, ze had het zo zwaar met haar benauwdheid. Ze kon alleen nog maar rechtop zitten en slapen kon ze dus ook niet meer, want als ze op haar zij ging liggen of zich opkrulde stikte ze bijna. Het was overigens wel heel duidelijk dat er iets in haar buikje zat, maar voor een buikecho moet je op je rug en dan had ze in haar eigen vocht gestikt. We wilden het haar niet meer aandoen en ze is vanmiddag om 15:30 in mijn armen gestorven en ik ben er helemaal kapot van. Haar zusje krijst nu het hele huis bij elkaar en zoekt haar overal, best vreemd aangezien ze de laatste maand toch heel naar tegen haar deed.Vreemd genoeg leek ze vandaag wel over haar te waken en heeft ze niet een keer tegen haar gesist. Vlak voor we weggingen raakte ze heel voorzichtig met haar pootje Daisy staartje aan,alsof ze het wist net zoals wij het eigenlijk wel wisten. Ik heb haar mee naar huis genomen(kon haar niet achterlaten) en haar een mooi plekje gegeven bij mijn ouders.
We zullen er een mooie plant opzetten die zomers mooie bloemen geeft, net zo'n mooie bijzondere bloem als zij voor ons was.
Gebruikersavatar
Wendy
Poema
Poema
Berichten: 285
Lid geworden op: 29 jan 2003 10:46
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Bericht door Wendy »

Oh, wat verdrietig, dat is snel gegaan zeg :cry:. Ik kan me voorstellen dat jullie er helemaal kapot van zijn.. maar het kon zo ook niet meer voor Daisy, en je wilde haar natuurlijk niet laten lijden :-(.
Haar zusje zal het inderdaad wel aangevoeld hebben, zo hebben ze toch nog een beetje afscheid genomen.

Heel veel sterkte allemaal :kissykissy:.

Liefs,
Wendy
Gebruikersavatar
Sandra W
Tijger
Tijger
Berichten: 2500
Lid geworden op: 22 mei 2006 08:37

Bericht door Sandra W »

Wat verdrietig en naar voor jullie, troost jezelf maar met de gedachte dat je alles hebt gedaan wat mogelijk was en dat je haar verder leed bespaard hebt.

Wat uiteindelijk overblijft na al deze ellende zijn alle mooie herinneringen aan haar....

groeten,
Sandra
Gesloten