Schildklier en alvleesklier problemen

Schildklieraandoeningen bij de kat komen vaak voor. Dikwijls gaat het om een vergrote schildklier,
Plaats reactie
Faelivrin
Huiskat
Huiskat

Re: Schildklier en alvleesklier problemen

Bericht door Faelivrin »

Dankje voor je tips en geduld. Ik wacht het af en moet maar vertrouwen hebben, duimen dat ze zich snel beter gaat voelen. Ik laat het weten als ik nieuws heb!
Femke, poezenmoeder van Noa, Ziva en Ylva ☆ (8 jaar, sept. '23)
Synemios
Tijger
Tijger

Bericht door Synemios »

Ik begrijp echt dat je bezorgd bent en dat dit frustrerend is ;-)
dus blijf vooral je zorgen uitspreken.
Misschien helpt het je om ook naar Gent te mailen en kunnen zij je gerust stellen of mee denken.

Het kan net zo goed zijn dat die t4 volgende week weer wat stijgt en ze zich dan weer beter voelt, sterker nog de t4 schommelt gedurende de dag.
Luna (13) Timmy & Indy(9)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar, Tommy, Lizzy
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
Faelivrin
Huiskat
Huiskat

Bericht door Faelivrin »

Ze is afgelopen dagen een beetje hetzelfde gebleven. Verandering nu is wel dat ze vannacht 2 x is wezen eten en dus niet heel de nacht op dezelfde plek heeft gelegen! En gisteren avond zat ze op mij te wachten voor snoepje en laatste beetje natvoer van de dag ipv dat ik het bij haar moest brengen.

Afbeelding
Koningin. 🙂

Ik heb gisteren niets meer gehoord van mijn dierenarts. Ik mail maandag zelf ook naar Gent. Het zit me heel erg dwars dat ik vrijdag voor 3 weken weg ga, maar ik heb uitstekende oppas en ik verwacht niet dat er in de komende weken iets met Noa hoeft te gebeuren. Wat denken jullie?
Femke, poezenmoeder van Noa, Ziva en Ylva ☆ (8 jaar, sept. '23)
Plaats reactie