Schildklier en alvleesklier problemen
Re: Schildklier en alvleesklier problemen
Dankje voor je tips en geduld. Ik wacht het af en moet maar vertrouwen hebben, duimen dat ze zich snel beter gaat voelen. Ik laat het weten als ik nieuws heb!
Femke, poezenmoeder van Noa, Ziva en Ylva ☆ (8 jaar, sept. '23)
Ik begrijp echt dat je bezorgd bent en dat dit frustrerend is
dus blijf vooral je zorgen uitspreken.
Misschien helpt het je om ook naar Gent te mailen en kunnen zij je gerust stellen of mee denken.
Het kan net zo goed zijn dat die t4 volgende week weer wat stijgt en ze zich dan weer beter voelt, sterker nog de t4 schommelt gedurende de dag.

dus blijf vooral je zorgen uitspreken.
Misschien helpt het je om ook naar Gent te mailen en kunnen zij je gerust stellen of mee denken.
Het kan net zo goed zijn dat die t4 volgende week weer wat stijgt en ze zich dan weer beter voelt, sterker nog de t4 schommelt gedurende de dag.
Luna (13) Timmy & Indy(9)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar, Tommy, Lizzy
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
Groetjes, Denise
Ze is afgelopen dagen een beetje hetzelfde gebleven. Verandering nu is wel dat ze vannacht 2 x is wezen eten en dus niet heel de nacht op dezelfde plek heeft gelegen! En gisteren avond zat ze op mij te wachten voor snoepje en laatste beetje natvoer van de dag ipv dat ik het bij haar moest brengen.

Koningin.
Ik heb gisteren niets meer gehoord van mijn dierenarts. Ik mail maandag zelf ook naar Gent. Het zit me heel erg dwars dat ik vrijdag voor 3 weken weg ga, maar ik heb uitstekende oppas en ik verwacht niet dat er in de komende weken iets met Noa hoeft te gebeuren. Wat denken jullie?

Koningin.
Ik heb gisteren niets meer gehoord van mijn dierenarts. Ik mail maandag zelf ook naar Gent. Het zit me heel erg dwars dat ik vrijdag voor 3 weken weg ga, maar ik heb uitstekende oppas en ik verwacht niet dat er in de komende weken iets met Noa hoeft te gebeuren. Wat denken jullie?
Wat een mooie foto van een prachtige dame.
Ik denk dat je toch niet veel meer kunt doen dan afwachten en als je een oppas hebt die haar goed in de gaten houdt dan is het voor jezelf ook wel goed om even weg te gaan denk ik.
Zelf mailen hielp mij wel heel erg omdat je dan toch meteen weet hoe of wat en alles zwart op wit hebt ipv dat dingen doorgegeven worden.
Ik denk dat je toch niet veel meer kunt doen dan afwachten en als je een oppas hebt die haar goed in de gaten houdt dan is het voor jezelf ook wel goed om even weg te gaan denk ik.
Zelf mailen hielp mij wel heel erg omdat je dan toch meteen weet hoe of wat en alles zwart op wit hebt ipv dat dingen doorgegeven worden.
Groetjes, Denise
Groetjes, Denise
We hebben daarnaast 2 camera’s (1 die de hele woonkamer ziet en 1 bij de voerbakjes) deze neemt ook op wanneer hij beweging ziet dus ik kan haar zelf ook nog volgen. Dan komt er nog minimaal 2 x per dag iemand langs. Ik ga gewoon duimen dat het heel goed gaat allemaal. En anders zien we het dan wel weer.
Ze lijkt vandaag weer wat beter. Komt meer vragen om aandacht en eten. Ligt weer op haar koppie. En ik heb een babyweegschaal op de kop getikt. Op mijne weegt ze 3460 gram. Kan het nu mooi gaan bijhouden hier!
Ze lijkt vandaag weer wat beter. Komt meer vragen om aandacht en eten. Ligt weer op haar koppie. En ik heb een babyweegschaal op de kop getikt. Op mijne weegt ze 3460 gram. Kan het nu mooi gaan bijhouden hier!
Ja ik vind een baby weeg schaal ook super fijn.
Blij te lezen dat het toch weer wat beter gaat, kan best zijn dat het voorlopig een beetje op en neer gaat.
Je hebt in ieder geval genoeg geregeld zodat ze goed in de gaten gehouden kan worden.
Ik hoop dat je er ook een beetje van kunt genieten.
Blij te lezen dat het toch weer wat beter gaat, kan best zijn dat het voorlopig een beetje op en neer gaat.
Je hebt in ieder geval genoeg geregeld zodat ze goed in de gaten gehouden kan worden.
Ik hoop dat je er ook een beetje van kunt genieten.
Groetjes, Denise
Groetjes, Denise
Ze zal ook niet zomaar kritiek zijn en anders zijn er altijd vliegtuigen die vliegen vanuit Noorwegen. Ik moet er ook wel even tussenuit, al die zorgen.
Heb ook heel veel aan hier berichten: echt goud waard. Dankjewel
Heb ook heel veel aan hier berichten: echt goud waard. Dankjewel
Oeh Noorwegen, prachtig! Wij zijn daar 3 jaar geleden geweest in augustus.
Hopelijk kan je daar heerlijk tot rust komen en blijft alles thuis stabiel
Hopelijk kan je daar heerlijk tot rust komen en blijft alles thuis stabiel