De problemen met het kitten
Re: De problemen met het kitten
wanneer zou je ee nverandering moeten zien mbt medicatie enz. kan me namelijk ook voorstellen dat die med ook even een flinke aanslg is op haar darmen.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
-
- Tijger
Die medicatie is voor de darmen he. Gardia moet weg. Ik had nu wel al iets verbetering verwacht eigenlijk.
- BillyJean
- Jaguar
- Contacteer:
triest hoor, wat moet dit een machteloos gevoel geven
Groetjes van Elly, Fayline (29-02-2008) en Taffy ( 29-10-2012)
* BillyJean * * Bowie *
Hier vind je ons fotoalbum
* BillyJean * * Bowie *
Hier vind je ons fotoalbum
-
- Tijger
Ja dat geeft het ook. Het is nt jantje lacht jantje huilt zo veel up en downs.
Ik heb vanochtend weer de DA gebeld. Dat zou ik doen had ik afgesproken. En verteld hoe het ging. Heb ook gevraagd of ze niet gewoon ook buikpijn heeft? Dat ze daarom ook niet echt start met eten? en iedere keer als ze het probeert het toch pijn doet? ze zei tja je kan er een halfje tolfedine in doen, maar is eigenlijk ook niet zo goed voor maag/darm kanaal. Ik zei dat begrijp ik, maar ik moet toch wat? ik mocht het proberen en heb haar nu een halfje tolfedine in gedaan. Om te kijken wat het doet. Het is tevens ook ontstekingsremmer dus als dit het is??? Ben ik blij. Ik moest kijken wat het vandaag doet. Ik neem haar vanavond mee naar de dierenarts. Wie weet ishet een wonder middel voor nu.
Ik heb vanochtend weer de DA gebeld. Dat zou ik doen had ik afgesproken. En verteld hoe het ging. Heb ook gevraagd of ze niet gewoon ook buikpijn heeft? Dat ze daarom ook niet echt start met eten? en iedere keer als ze het probeert het toch pijn doet? ze zei tja je kan er een halfje tolfedine in doen, maar is eigenlijk ook niet zo goed voor maag/darm kanaal. Ik zei dat begrijp ik, maar ik moet toch wat? ik mocht het proberen en heb haar nu een halfje tolfedine in gedaan. Om te kijken wat het doet. Het is tevens ook ontstekingsremmer dus als dit het is??? Ben ik blij. Ik moest kijken wat het vandaag doet. Ik neem haar vanavond mee naar de dierenarts. Wie weet ishet een wonder middel voor nu.
Pfff zo jammer dat die kleine niet zelf kan zeggen wat ze voelt..... Wat zou dan handig zijn in zulke situaties. Duimen blijven draaien voor de kleine 
(doelde trouwens met het de oude weer zijn op je eigen longontsteking die waarschijnlijk nog niet over is, niet op leeftijd
)

(doelde trouwens met het de oude weer zijn op je eigen longontsteking die waarschijnlijk nog niet over is, niet op leeftijd

-
- Tijger
Owww hahahaha maakt niet uit. Ik ben redelijk ok eigenlijk. Wilde eigenlijk ook al weer beginnen, maar dat gaat niet met die kleine dus profiteer op het moment nu nog van wat langer ziek blijven.
Fijn dat het met je eigen gezondheid goed gaat
Nu die kleine nog 

pfff, ze is in ieder geval weer een nacht doorgekomen 

Groetjes, Paula
Pootje van Diesel, Skippy en engeltje Whisky. Likje van pup Isa
Kom je eens kijken welke avonturen wij beleven?
Pootje van Diesel, Skippy en engeltje Whisky. Likje van pup Isa
Kom je eens kijken welke avonturen wij beleven?
- Chiquita98
- Tijger
En hoe is ze de dag doorgekomen??
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)
Bekijk ons album hier
Bekijk ons album hier
-
- Tijger
De dag na de tolfedine verliep redelijk. Ze was meer speels dan anders ook klein beetje gegeten. Merk nu wel dat ze weer iets minder word. Dus echt een jantje huilt jantje lacht effect. Denk wel dat te tolfedine dus wat gedaan hebt alleen werkt het niet voor 12 uurtjes. Vanavond gaan we toch naar de dierenarts.
- mittenslief
- Tijger
wederom weer sucses vanavond, ik zal toch eens over een kuurtje AB beginnen, ik begin er ook nooit zo snel aan maar is denk ik toch wel nodig??? dat ze op de tolf toch reageert is wel goed he? maar inderdaad niet lang genoeg.
Honden hebben bazen, poezen personeel!
alle katzels: mittens, mr. cat, angel, rover, roosje en mitsie
op de regenboog: Ollie, Simba, Buck
alle katzels: mittens, mr. cat, angel, rover, roosje en mitsie
op de regenboog: Ollie, Simba, Buck
wat zei de DA? en hoe is het met haar? die tolf. heeft dus duidelijk wel iets gedaan. lastig als het niet goed is voor haar darmen, maar ja niet eten is ook niks
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
- Chiquita98
- Tijger
Tja soms is het kiezen tussen 2 kwaden. Ik hoop toch zo dat ze nu doorzet!
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)
Bekijk ons album hier
Bekijk ons album hier
-
- Tijger
Ja inderdaad, het is ook kiezen tussen 2 kwaden. AB word voor alsnog niet gegeven want dood de laatste restje goeie bacterien ook die ze nog heeft in de darmpjes, maar? wij zijn bezig met ontlasting opvangen voor 3 dagen en we gaan haar wel laten testen op een bacterie in de darmen die er niet in thuis hoort ook niet wat gardia betreft. Dan als die erin zit dan word er Wel AB gegeven dus een beetje wat mittenslief zei, maar nu nogniet 
ook word ze getest op tritrichomas foetus. Dat is een hele dure test van wel 130 euries, maar de kans is er dat ze dat ook heeft.

ook word ze getest op tritrichomas foetus. Dat is een hele dure test van wel 130 euries, maar de kans is er dat ze dat ook heeft.
-
- Tijger
Ze heeft weer lekker tolfedine gehad en heeft zelfstandig ook weer een paar hapjes gedaan. over 2 uurtjes weer een klein beetje aanbieden. als ze niet zelf eten help ik maar weer een handje. en dan gaan we de nacht al weer in.