Kat vraagt veel aandacht

Voor vragen over: krabben aan meubilair en behang, kauwen op electriciteitskabels en andere dingen die je kat niet mag, maar wel doet.
Plaats reactie
bmwpiet
Panter
Panter

Kat vraagt veel aandacht

Bericht door bmwpiet »

Kat springt steeds op schoot, eet van overhemd knoopjes, wil steeds bij me zijn. Doe haar vaak in de slaapkamer, deur dicht. Ook wel spelen, maar kan niet de hele dag.
Wat doe ik verkeerd? Is ook buiten geweest in de kou.
Weet het niet meer
Overactief voor 7 jaar. :esick:
Poekie, mei 2018.
Dinky
Tijger
Tijger

Re: Kat vraagt veel aandacht

Bericht door Dinky »

Hier een kater, springt op schoot bovenop tablet. Gaat erbij liggen, strekt voorpoot uit in mijn gezicht.
Wat hij wil is heerlijk samen knuffelen en daar moet alles voor wijken.
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Anne_Milo
Poema
Poema

Bericht door Anne_Milo »

bmwpiet schreef: 12 mar 2026 15:33 Kat springt steeds op schoot, eet van overhemd knoopjes, wil steeds bij me zijn. Doe haar vaak in de slaapkamer, deur dicht. Ook wel spelen, maar kan niet de hele dag.
Wat doe ik verkeerd? Is ook buiten geweest in de kou.
Weet het niet meer
Overactief voor 7 jaar. :esick:
Je kat doet niks verkeerd en is gek op jou. Jij bent haar leven. Jij gaat misschien naar buiten, maakt dingen mee, gaat naar werk, vrienden, of familie. Je kat spreekt niemand anders dan jij. Jij bent de enige prikkel. Ze wil haar leven met jou delen en zoekt vermaak en entertainment. Jij bent haar leven.
Als je dat niet kunt of wilt zijn, zoek dan een maatje voor haar, of overweeg haar te herplaatsen.
Lyna (12-10-2011)

Milo* (2013-2025)
Noodle* (2012-2015)
Faith* (2010-2013)
Odie* (1986-2005)
bmwpiet
Panter
Panter

Bericht door bmwpiet »

Ja, zie het bij Jackson. Moe maken , plankjes aan de muur. De baas is vaak weg. Naar inlopen, pensioen vieren. Wat aan religie doen, mensen spreken. Gekke mensen, die op leeftijd nog tattoos laten zetten enzovoort. Is geen suffe oma achter een rollator. Die ken ik genoeg.
Poekie, mei 2018.
Plaats reactie