Hoi,
Ik heb sinds vorige week een Britse Korthaar kitten, Mia. Ze is nu 3 maanden. Elke dag wordt ze losser en speelser, het is een echte knuffelkat.
Ik merkte daarnet dat er stoelgang naast haar kattenbak lag en een beetje verderop ook. Toen ik de camerabeelden terug keek (we hebben nog een camera staan voor als we weg zijn), zag ik dat er stoelgang aan haar kont hing toen ze van de kattenbak kwam, vrij plat. Dat viel er dus af en ze begon erin te 'graven ' en trappelen, wat ervoor zorgde dat de kamer vol lag. Ik heb haar proberen proper maken met een nat doekje, maar ze blijft enorm stinken. Het ruikt vrij zuur, anders dan de stoelgang zelf.
Ik vraag me af of ik me zorgen moet maken dat ze zo'n platte stoelgang heeft en gek ruikt. Het is de eerste keer dat ik een kitten in huis heb en ik ben heel bezorgd. Gisteren heeft ze wel wat (5) Churu bites gekregen, wat achteraf misschien wat veel was. Verder is ze heel actief, actiever dan normaal zelfs!
Alvast bedankt
Platte stoelgang die in vacht blijft hangen
Re: Platte stoelgang die in vacht blijft hangen
Wanneer het eenmalig is dan is er niets aan de hand. Komt het vaker voor dan zou ik kijken naar de voeding.