Uitslag / blaasjes in oortje

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Plaats reactie
Melanievw95
Kitten

Uitslag / blaasjes in oortje

Bericht door Melanievw95 »

Hello ,

Wie herkent dit ( zie foto) mijn kat heeft hier sinds kort last van. Heeft de periode hiervoor een beetje een ontstoken oorschelp gehad en toen met cortizone crème . Nu had de dierarts eerst gezegd niks te smeren of een crème voor huid gevoeligheden zonder medicatie in. Dit werd terug erger sinds gisteren avond cremicort maart dit werd nog erger dus terug gestopt met de cremicort en terug met de gewone zalf … wie herkent die :( ondertussen ziet het oor wel rood en doet het wel pijn

Afbeelding
Anne
Tijger
Tijger

Re: Uitslag / blaasjes in oortje

Bericht door Anne »

Ik herken dit wel, alleen bij onze hond.
Bij haar bleek het om een voedselintolerantie tegaan
Zij had ook zulke plekjes in haar oor
Zij kreeg hiervoor een ab zalf waar ik de plekjes mee moest insmeren en na overgang op hypoallergeen voer geen last meer
grt Anne, Hobbel 15 Pluto 5 Louie 4 Donna 3 Pino en Pip 1 Yoshe 0 en Lora (hond) 3

rust zacht alle engeltjes
Melanievw95
Kitten

Re: Uitslag / blaasjes in oortje

Bericht door Melanievw95 »

Hé, dit zijn echt korstje velletjes … onze kat is ook allergisch uit zich in diarree vooral en we weten goed aan wat hij allergisch is aan kip en hij krabt zich eig bijzonder weinig
Plaats reactie