Ah, wat balen dat ze er niet op af stormden en het een kans gaven. Ik heb de tekst hierboven van Rik even gekopieerd. Ik denk 1. Dat je hele eigenwijze katten hebt & 2. dat ze denken dat ze brokjes terug krijgen als ze het natvoer of KVV laten staan.Rik schreef: 16 sep 2025 20:11 Ja, dat is ook het probleem als je brokjes laat staan. Als ze die lekkerder vinden (weet nog... Smaakmakers... veel verslavende smaakmakers) zullen ze ook minder KVV eten.
Ik weet natuurlijk niet of je de hele dag thuis bent, maar ik zou straks nog eens natvoer proberen neer te zetten in de porties zoals je ze zou geven als ze alleen maar natvoer zouden krijgen, verdeeld over 3 voedingsmomenten.( zoals gisteravond uitgerekend. )
Als ze dit natvoer al kennen zou dat, wanneer ze nu honger hebben geen probleem moeten zijn.
Ik denk oprecht dat je even door de 'zure appel' heen moet bijten.
Als ze nu al zo op die brokjes gefocust zijn, lijkt het juist een teken om echt te stoppen met die brokken.
Sorry, als dit misschien wat 'hard' over komt, zo bedoel ik het niet. Ik probeer je eerder wat moed in te spreken en bedoel het goed.