en porus one? ( renaltec)
Anti misselijkheid spuiten werkt soms beter dan pillen dus ik hoop dat het even door werkt om haar hier door heen te helpen.
Nierfaalkatten: info bloedonderzoek/medicatie e.d.
Re: Nierfaalkatten: info bloedonderzoek/medicatie e.d.
Luna (13) Timmy & Indy(9)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar, Tommy, Lizzy
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
Groetjes, Denise
-
- Huiskat
Ja zeker, dit was inderdaad te verwachten. Ik blijf haar gewoon natvoer voor schotelen van het nierdieet en anders krijgt ze gewoon haar Felix met het poeder erbij.
Dwangvoeren zie ik niet echt zitten. Als ze het uit zichzelf wil met een spuitje dan prima, maar anders niet.
We kijken het maar even aan. Ik ga nog even kijken naar de voorstellen! Ipakitine en dr Ann’s zijn dus vergelijkbaar als ik het zo zie? Alleen bij dr Ann wat extra toevoegingen
Dwangvoeren zie ik niet echt zitten. Als ze het uit zichzelf wil met een spuitje dan prima, maar anders niet.
We kijken het maar even aan. Ik ga nog even kijken naar de voorstellen! Ipakitine en dr Ann’s zijn dus vergelijkbaar als ik het zo zie? Alleen bij dr Ann wat extra toevoegingen
Piep 3 en Mica 6
Ja dat klopt Manoniem wat de ipa en dr ann betreft.
Luna (13) Timmy & Indy(9)
Groetjes, Denise
Groetjes, Denise
Nou, Puur Kidney vermalen en in de natvoeding is geen succes. Onze kleine veelvraat wil het niet eten. Het ruikt ook wel erg scherp. Ook in Easy Pill Renal heeft hij er moeite mee. Snuffelt wel maar wil het niet hebben.