Organimal Propolis ervaringen?

Voor vragen over bek, gebit, tandvlees- en kaakaandoeningen bij de kat.
Plaats reactie
Stef71
Huiskat
Huiskat
Contacteer:

Organimal Propolis ervaringen?

Bericht door Stef71 »

Mijn grote rode jeweetwel kater Rossi heeft nog steeds last van vurig rood tandvlees, ondanks enkele tandjes trekken en tanden 'Poetsen' met speciale kleverige pasta en enzymen in het drinkwater. Nu kwam ik het volgende product tegen op basis van bijenwas/honing: Propolis van Organimal.
Zoals ik het begrijp is het hetzelfde als de Propolis voor mensen voor allergieën, huidaandoeningen etc. maar dan afgestemd op honden en katten, kan dus gebruikt worden in de categorie baat het niet dan schaad het niet

Heeft iemand hier ervaring met dit middeltje?
Is het aan te raden of niet?
... Denk dat ik zelf last heb van de zoomies ...
Asse-Poes
Tijger
Tijger

Re: Organimal Propolis ervaringen?

Bericht door Asse-Poes »

Geen ervaring met propolis.
Orozyme hielp hier ook voor geen centimeter.

Weet je ook wat de oorzaak is van het tandvleesprobleem van Rossi?
Als het gingivitus stomatitis is, dan is er maar 1 oplossing: (bijna) alle elementen laten trekken.
Groetjes van Marina, Bellow ♂ (2010), Pucc ♀ (2022)
en † Clea ♀ (2013-2024)
Stef71
Huiskat
Huiskat
Contacteer:

Re: Organimal Propolis ervaringen?

Bericht door Stef71 »

Het is nog niet helemaal duidelijk waar het vandaan komt, na het trekken van wat tanden en een antibiotica kuur gaat het vermoeden nu richting allergie, mede doordat hij ook zeer droge voetzooltjes heeft. Daarom ook dat ik bij dit middeltje uitkwam. Hij lijkt er overigens niet echt veel pijn aan te hebben, doet gewoon z'n ding, eet brokjes, bijt Fabienne in d'r billen om te pesten (lijkt me dat je dat als eerste achterwegen laat als je een zere mond hebt ...)
... Denk dat ik zelf last heb van de zoomies ...
Plaats reactie