Help! Iemand nog Virbac KJ2 natvoer???
-
- Huiskat
Help! Iemand nog Virbac KJ2 natvoer???
Mijn lieve poes Ginka heeft sinds een halfjaar nierfalen stadium 2. Het enige natvoer dat ze enigzins lekker vindt is Virbac/HPM Kidney & Joint 2. De rest krijg ik er niet of nauwelijks in (meer dan 10+ merken geprobeerd). Probleem is alleen dat het op 't moment nergens meer verkrijgbaar is, er is gedoe met nieuwe verpakkingen en levering vanuit de fabriek (ja, ik heb ze al gebeld).
Is er iemand die dit voer nog op voorraad heeft en het aan mij zou willen verkopen? Ook als het maar een of twee kuipjes zijn, daar ben ik al mee geholpen. Iemand??? Please???
Is er iemand die dit voer nog op voorraad heeft en het aan mij zou willen verkopen? Ook als het maar een of twee kuipjes zijn, daar ben ik al mee geholpen. Iemand??? Please???
Re: Help! Iemand nog Virbac KJ2 natvoer???
Ik heb het helaas niet, maar wij hadden ook problemen met ander voer van virbac wat heel lastig te krijgen is.
Deze vond ik bij medpets maar die heb je denk ik zelf ook al gevonden en zal niet de juiste zijn.
https://www.medpets.nl/veterinary-hpm-d ... int-mousse
Deze vond ik bij medpets maar die heb je denk ik zelf ook al gevonden en zal niet de juiste zijn.
Luna (13) Timmy & Indy(9)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar, Tommy, Lizzy
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
Groetjes, Denise
Ik heb deze week een pak terug gestuurd naar zooplus dus zou even in de gaten houden dat t weer op voorraad isLisanne_Ginka schreef: 11 mei 2025 12:51 Mijn lieve poes Ginka heeft sinds een halfjaar nierfalen stadium 2. Het enige natvoer dat ze enigzins lekker vindt is Virbac/HPM Kidney & Joint 2. De rest krijg ik er niet of nauwelijks in (meer dan 10+ merken geprobeerd). Probleem is alleen dat het op 't moment nergens meer verkrijgbaar is, er is gedoe met nieuwe verpakkingen en levering vanuit de fabriek (ja, ik heb ze al gebeld).
-
- Huiskat
Hey, ja dat is wel de juiste maar er staat bij "onbekende levertijd". Dat is 't grote probleem overal... Niemand, zelfs de Nederlandse leverancier niet, weet wanneer het weer beschikbaar zal zijn.Synemios schreef: 11 mei 2025 21:12 Ik heb het helaas niet, maar wij hadden ook problemen met ander voer van virbac wat heel lastig te krijgen is.
Laatst gewijzigd door Lisanne_Ginka op 13 mei 2025 13:36, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Huiskat
Oooh check, oké! Ik ga even bij ze kijken. Had wel een email alert aangezet ervoor bij hun, maar wie weet. Dankjewel!Bies schreef: 11 mei 2025 23:03 Ik heb deze week een pak terug gestuurd naar zooplus dus zou even in de gaten houden dat t weer op voorraad is
Sorry ik heb niet goed gekeken.
Ik hoop dat je snel iets te pakken krijgt, want dat is erg vervelend, zeker als je amper andere opties hebt.
Ik hoop dat je snel iets te pakken krijgt, want dat is erg vervelend, zeker als je amper andere opties hebt.
Groetjes, Denise
Groetjes, Denise
-
- Huiskat
Geeft niet. Het is inderdaad enorm lastig... Ze krijgt nu maar natvoer(gewoon/senior) met een schepje ipakitine erdoor en dat eet ze tenminste. Maar zodra ik met iets van dieetvoer in de buurt kom, stopt ze met eten. Maakt niet uit wat het is. Dus ze heeft nu tevens een enorm wantrouwen richting mij en haar voerbakje, wat ook niet helpt.Synemios schreef: 13 mei 2025 16:11 Sorry ik heb niet goed gekeken.
Ja dat is erg lastig, zeker met nierdieet veel katten vinden het meeste nierdieet niet lekker.
Wij gaven ook in geval van nood gewoon voer met porus one of ipa erdoor.
En wantrouwen naar jou en het voerbakje kun je echt niet gebruiken.
Ik hoop wel dat het probleem bij virbac snel opgelost gaat worden.
Wij gaven ook in geval van nood gewoon voer met porus one of ipa erdoor.
En wantrouwen naar jou en het voerbakje kun je echt niet gebruiken.
Ik hoop wel dat het probleem bij virbac snel opgelost gaat worden.
Groetjes, Denise
Groetjes, Denise
-
- Huiskat
Ja precies al duurt dat 'noodgeval' nu al een week (reactie op de Solensia bij haar = gebrek aan eetlust en misselijk de eerste week, dus alle associaties zijn nu verkeerd). Maarja. Niet eten is nog slechter dan verkeerd voer, heb ik begrepen. De dierenarts is niet bepaald fan van geen dieetvoer geven maar ik kan m'n kat moeilijk dwingen te eten...
Ik heb inmiddels iemand gevonden op Marktplaats die z'n voorraad aan mij wil verkopen maar dat duurt nog tot begin volgende week voordat ik 't heb. Dus het is nog even afzien, helaas...
Ik heb inmiddels iemand gevonden op Marktplaats die z'n voorraad aan mij wil verkopen maar dat duurt nog tot begin volgende week voordat ik 't heb. Dus het is nog even afzien, helaas...