britse korthaar

Voor alle vragen wanneer je een kat of kitten (erbij) wil. Welke problemen kun je verwachten en waar moet je van tevoren allemaal rekening mee houden?
LET OP: Voor acceptatie problemen tussen een nieuweling en je andere kat(ten) kun je HIER terecht.
Plaats reactie
Chantal
Kitten

britse korthaar

Bericht door Chantal »

Heeft er iemand hier een britse kort of langhaar ? Heb altijd honden gehad maar ivm mijn spierziekte kan dit helaas niet meer. Voor mij mn eerste kat en ben nog aan het kijken van hoe en wat. Maar ben verliefd op dit ras ! Maar hoor graag tips van baasjes dit dit ras hebben of hebben gehad ?
Dinky
Tijger
Tijger

Re: britse korthaar

Bericht door Dinky »

Waar ben je naar op zoek in een kat? Dan is het wat handiger op tips te kunnen geven ten opzichte van de ras standaard.
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Asse-Poes
Tijger
Tijger

Bericht door Asse-Poes »

Misschien heb je hier iets aan, leuk informatief filmpje:

Https://4www.[verwijderd].nl/informatie ... s-korthaar

Oh die link mag niet

Dan maar zo
- ga naar de website van www. Kitten te koop. nl
Maar dan zonder de spaties
- dan naar tabblad Informatie Algemeen
- dan klik je kattenrassen
- dan zoek je het plaatje van de Brits korthaar (of langhaar)
Groetjes van Marina, Bellow ♂ (2010), Pucc ♀ (2022)
en † Clea ♀ (2013-2024)
nellebel
Tijger
Tijger

Bericht door nellebel »

We hebben hier iemand gehad met een aantal Britten. Begreep van haar dat er vaak een misverstand is over Britten. Ze zien er uit als knuffel beetjes maar vaak houden ze niet van schoot liggen. En oppakken. Dus als je een echte knuffel beertje zoekt moet je misschien juist niet voor een Brit gaan. Mijn Odie was ook een Brit maar heel jong gestorven. Kon nog te weinig zeggen over zijn karakter

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Plaats reactie