Beginnend hoge lever waardes

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Plaats reactie
sharon24
Lynx
Lynx

Beginnend hoge lever waardes

Bericht door sharon24 »

Hallo

Ik ben drie jaar terug met mijn kater naar brazilie verhuisd. We gaan binnenkort weer samen terug naar nederland hij is wel op leeftijd 14.5 maar nog heel levendig speels en je zou niet zeggen dat hij al een senior is. Ik heb net weer een gebit reiniging laten doen bij hem 1 tand is er getrokken hij heeft weer een mooi schoon gebit wel kwam hij moeilijk wakker en bij van de narcose in nl ging het altijd veel vlotter. Ik heb ook om een gasnarcose gevraagd hier maar ik twijfel of hij dat wel gekregen heeft in ieder geval we zijn 10 dagen verder en hij maakt het gelukkig weer goed. Ik heb van tevoren een bloedonderzoek gedaan zijn nieren rode witte bloedcellen waren goed alleen de lever had beginnend hoge waardes. Ik moet hem nu een supplement geven om de waardes wat maar beneden te krijgen met een supplement middel hepvet wat denk ik in nl niet verkrijgbaar is. Maar nu is mijn vraag moet ik mijn zorgen maken? Hij heeft verder ook geen klachten hij eet en drinkt heel goed. Hij heeft 4 jaar terug een succes volle jood behandeling gehad in gent. Graag hoor ik een reactie vriendelijke groetjes sharon
castratenkoor
Tijger
Tijger
Contacteer:

Re: Beginnend hoge lever waardes

Bericht door castratenkoor »

Mijn kat van 14 had ook hoge leverwaardes. Nadat ik hem 6 maanden Hill's I/D natvoer voerde heb ik weer bloedonderzoek laten doen. Toen was de waarde veel beter, dus dat krijgt hij nog steeds 4 x daags.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
sharon24
Lynx
Lynx

Bericht door sharon24 »

Bedankt voor je reactie

Ik heb ook maar een zak royal canim voor lever problemen gekocht hoop dat dit ook wat helpt. Wat betreft het aangeraden supplement ga ik niet gebruiken teveel slechte bijwerkingen een heel veel gevallen van plotselinge blindheid dat ga ik niet riskeren. In nl zal ik kijken naar een ander supplement. Groetjes sharon
Synemios
Tijger
Tijger

Bericht door Synemios »

Hebben ze een idee waarom deze verhoogd zijn? ontsteking kan tijdelijk zijn bijvoorbeeld.
Maar er bestaan ook ernstige leverafwijkingen.
Soms zijn de leverwaardes verhoogd ivm andere onderliggende problemen, was zijn t4 ook goed?
Wij gaven Sylvester ook voer voor katten die leverproblemen hadden, maar die had wel helaas ook prednison nodig.

Ik zou als je in nederland bent zsm een arts hier bezoeken.
Luna & Lizzy(13) Timmy & Indy(8)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar, Tommy
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
Plaats reactie