Kat kent zus na maand niet meer
Kat kent zus na maand niet meer
Hallo!
Onlangs hebben wij 2 kittens van 5 maanden oud geadopteerd dat ging goed, we wouden echter ook nog hun 3de zusje adopteren maar dat ging op dat moment niet. Het zusje is een maand later toch ook bij ons komen wonen.
Ze is een erg bang poesje, helaas hebben we het gevoel dat ze de andere twee niet meer herkent terwijl zij haar wel herkennen (zij blaast en gromt de anderen doen vriendelijk tegen haar)
Moet zij gewoon wennen of is er meer aan de hand?
Onlangs hebben wij 2 kittens van 5 maanden oud geadopteerd dat ging goed, we wouden echter ook nog hun 3de zusje adopteren maar dat ging op dat moment niet. Het zusje is een maand later toch ook bij ons komen wonen.
Ze is een erg bang poesje, helaas hebben we het gevoel dat ze de andere twee niet meer herkent terwijl zij haar wel herkennen (zij blaast en gromt de anderen doen vriendelijk tegen haar)
Moet zij gewoon wennen of is er meer aan de hand?
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Re: Kat kent zus na maand niet meer
Dat heeft gewoon wat tijd en geduld nodig. Komt vast goed. Het is een onzeker poesje en dan hakt zo'n verhuizing er extra in. De andere twee zijn op vertrouwd terrein, voor het nieuwste poesje is alles nieuw.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Bedankt! Ze is vandaag al minder schuw dan gisteren dus het komt inderdaad goed. Moeten we haar de eerste dagen dan gescheiden van haar zussen houden zodar ze voorzichtig kan wennen en op haar tempo?castratenkoor schreef: ↑27 okt 2024 07:33 Dat heeft gewoon wat tijd en geduld nodig. Komt vast goed. Het is een onzeker poesje en dan hakt zo'n verhuizing er extra in. De andere twee zijn op vertrouwd terrein, voor het nieuwste poesje is alles nieuw.
Zolang er geen vechtpartij plaatsvindt en/of het nieuwe poesje geen stap meer durft te zetten, zou ik ze alle 3 bij elkaar laten.
Groetjes van Marina, Bellow ♂ (2010), Pucc ♀ (2022)
en † Clea ♀ (2013-2024)
en † Clea ♀ (2013-2024)
Dankje!
Dat hebben we nu gedaan. Ze gromt en blaast graag naar de anderen en geeft af en toe een mep als ze te dichtbij komen. Ook kruipt ze de hele tijd weg in een hoekje.
Mijn hart breekt omdat ik dit moet aanzien .
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Het is even een periode waar ze doorheen moet. Ik zou ze wel constant gewoon bij elkaar laten. Anders moet je steeds opnieuw beginnen.
Succes en vooral tzt veel plezier van het drietal.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
castratenkoor schreef: ↑28 okt 2024 06:22 Het is even een periode waar ze doorheen moet. Ik zou ze wel constant gewoon bij elkaar laten. Anders moet je steeds opnieuw beginnen.
Ze is nu niet meer bang, maar er is nu iets anders aan de hand. Ze heeft zich gekroond tot koningin van het huis, neemt hun plekjes in jaagt ze weg naar andere kamers enzovoort. De rollen zijn omgedraaid...
En zo zie je maar. Leuk dat ze niet bang meer is, nu de anderen nog. Succes ermee, grappig om te lezen maar ik kan me voorstellen dat het ook lastig kan zijn. Succes ermee en laat je niet kisten, andere twee!
The catter the better!
Groetjes van Olga, maar vooral van Noek en Tika
Haha, ze zijn nu 'vrienden' af en toe wat geblaas en gegrom maar ze spelen en eten nu gezellig samen!
En het blazen en grommen gaat waarschijnlijk ook wel over. Geduld, geduld...
The catter the better!