Dag lezers
Wie o wie kan mij advies geven
Vorige week heeft mijn kat een ontstoken oog gekregen. Na een week druppelen nog geen verbetering dus een andere zalf meegekregen. Daar nu sinds eergisteren mee begonnen. Nog geen verschil, hij knijpt continu zijn oog dicht.
Ook zijn er testen gedaan of er bijv een beschadiging te zien was, dit was niet het geval.
Nu is het zo dat hij sinds eergisteren ook onwijs veel met zijn poot over dat oog aan het wrijven is, en dan ook echt hard. Is dat een teken dat de zalf wat doet? Of juist dat de zalf misschien juist irriteert en ik met deze moet stoppen?
Iemand enig idee
Ontstoken oog
Re: Ontstoken oog
ik denk dat het juist irriteerd het oog en dat hij daarom erin wrijft. dit moet je eigenlijk voorkomen. kun je hem geen kraag ofzo omdoen zodat hij er niet aan kan komen? zo kan het moeilijk helen als hij erin blijft wrijven
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Als het wrijven verergerd is nadat je die zalf bent gaan geven zou ik toch nog even overleggen met de dierenarts.
Ik heb hier vaker gezien dat sommige katten meer last kregen van bepaald zalfjes en anders even kijken in de bijsluiter.
Ik heb hier vaker gezien dat sommige katten meer last kregen van bepaald zalfjes en anders even kijken in de bijsluiter.
Luna & Lizzy(13) Timmy, Indy & Tommy(8)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Mijn kat Luuk heeft chronisch geïrriteerde ogen. Van alle soorten zalf werd het erger. Dus ik maak zijn ogen alleen elke dag schoon met speciale oogcleaner voor katten en honden.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16