Diarree bij kat
Diarree bij kat
Kodi (kater van 5 jaar oud)heeft sinds zondagochtend (18/9) last van diarree, hij eet en drinkt wel (gelukkig) maar hij houdt het niet binnen.
Telkens als hij ook maar iets heeft gegeten komt het ongeveer een uurtje later als diarree eruit.
Hij is ook niet zichzelf, lusteloos en onrustig als hij zijn ontlasting kwijt moet. Hij loopt dan telkens van de ene naar de andere kattenbak (hij heeft er twee) of hij wil naar buiten en is dan echt aan het zoeken om te kunnen poepen, graaft een gat en gaat erboven hangen, maar dan komt er niets uit, hij rent dan snel naar binnen om dan alsnog op de bak te gaan en komt er als diarree uit. Vanmorgen heeft hij zijn eten er ook uit gebraakt, maar dat is enige keer dat hij heeft overgegeven, het is met name de diarree.
Hij heeft wel een week of twee geleden moeten overgeven, maar daar bleef het toen bij en verder geen verandering in zijn gedrag nu dus wel.
Ik ben vanochtend naar de da gegaan, daar heeft hij een spuit gehad om braken tegen te gaan. Hij had geen verhoging en hart, longen, gebit waren goed. Zijn buik was wat gezwollen. Da dacht dat er veel lucht (gas) in zijn buik zat, waarschijnlijk veroorzaakt door een virus (kodi is een binnenkat en kan onder toezicht in de tuin, die is afgeschermd zodat hij er niet uit kan en daardoor kunnen er ook geen andere vreemde katten in de tuin, dus kans op virus lijkt me minder groot, maar kan wel natuurlijk)
Thuis moet ik de komende 5 dagen twee keer per dag 1,5 tablet met antibiotica geven in combi met een pasta om zijn darmflora op orde te krijgen. En hij heeft een tablet gehad om te ontwormen. De tabletten gaan gemakkelijk, die stop ik in een stokje van vitacraft wat hij heel graag lust, ik gebruik dat dus als easypill, werkt heel goed. De pasta gaat wat moeilijker, die heb ik vandaag binnen gekregen met multivitamine creme, maar moet eigenlijk rechtstreeks in de mond worden toegebracht, wat ik morgen ga doen, moet dan wel onder dwang.
Tot nu toe is er nog weinig verbetering, hij is alleen niet meer zo onrustig met het naar de bak gaan, hij gaat nu gewoon op 1 bak en komt er als diarree uit, daarna zoekt hij een plekje om rustig te liggen, hij gaat sinds maandagavond wel steeds in zijn mandje liggen, een soort holletje dus wat meer beschermd, waar hij gisteren bij mij kwam liggen op de bank of gewoon op de grond. Ik maak me echt zorgen, ik ben zo bang dat hij niet gaat opknappen en in mijn hoofd voelt het alsof ik hem aan het verliezen ben, ik ben zo bang dat hij niet beter wordt. Ik maak mezelf gek van zorgen. Mijn vorige kat, werd ook ineens ziek, bolle buik (net als Kodi nu)maar zij wilde niet eten/drinken. Medicatie gegeven en paar dagen later is ze bij de da overleden, zelfs de da had dit niet zien aankomen, die angst voel ik nu ook sterk bij `kodi, wat als hij niet beter wordt. Vreselijk dit, ik hoop zo dat hij snel opknapt
Is er nog iets wat ik voor hem kan doen? Ik heb natvoer gekocht van royal canin voor gevoelige maag en geef hem telkens een klein beetje, hij lust dit graag en eet alle beetjes op, hij heeft ook wel eetlust, hij houdt het alleen niet binnen, komt er als diarree weer uit.
Wat als hij morgen nog steeds geen verbetering laat zien, beter om toch naar de da te gaan of eventjes afwachten. De da is wel erg stressvol voor Kodi, wil dat ook niet onnodig hij voelt zich al niet fit. Wanneer mag je verbetering verwachten?
Is het verstandig om meer testen te laten doen zoals echo en/of bloedonderzoek?
Telkens als hij ook maar iets heeft gegeten komt het ongeveer een uurtje later als diarree eruit.
Hij is ook niet zichzelf, lusteloos en onrustig als hij zijn ontlasting kwijt moet. Hij loopt dan telkens van de ene naar de andere kattenbak (hij heeft er twee) of hij wil naar buiten en is dan echt aan het zoeken om te kunnen poepen, graaft een gat en gaat erboven hangen, maar dan komt er niets uit, hij rent dan snel naar binnen om dan alsnog op de bak te gaan en komt er als diarree uit. Vanmorgen heeft hij zijn eten er ook uit gebraakt, maar dat is enige keer dat hij heeft overgegeven, het is met name de diarree.
Hij heeft wel een week of twee geleden moeten overgeven, maar daar bleef het toen bij en verder geen verandering in zijn gedrag nu dus wel.
Ik ben vanochtend naar de da gegaan, daar heeft hij een spuit gehad om braken tegen te gaan. Hij had geen verhoging en hart, longen, gebit waren goed. Zijn buik was wat gezwollen. Da dacht dat er veel lucht (gas) in zijn buik zat, waarschijnlijk veroorzaakt door een virus (kodi is een binnenkat en kan onder toezicht in de tuin, die is afgeschermd zodat hij er niet uit kan en daardoor kunnen er ook geen andere vreemde katten in de tuin, dus kans op virus lijkt me minder groot, maar kan wel natuurlijk)
Thuis moet ik de komende 5 dagen twee keer per dag 1,5 tablet met antibiotica geven in combi met een pasta om zijn darmflora op orde te krijgen. En hij heeft een tablet gehad om te ontwormen. De tabletten gaan gemakkelijk, die stop ik in een stokje van vitacraft wat hij heel graag lust, ik gebruik dat dus als easypill, werkt heel goed. De pasta gaat wat moeilijker, die heb ik vandaag binnen gekregen met multivitamine creme, maar moet eigenlijk rechtstreeks in de mond worden toegebracht, wat ik morgen ga doen, moet dan wel onder dwang.
Tot nu toe is er nog weinig verbetering, hij is alleen niet meer zo onrustig met het naar de bak gaan, hij gaat nu gewoon op 1 bak en komt er als diarree uit, daarna zoekt hij een plekje om rustig te liggen, hij gaat sinds maandagavond wel steeds in zijn mandje liggen, een soort holletje dus wat meer beschermd, waar hij gisteren bij mij kwam liggen op de bank of gewoon op de grond. Ik maak me echt zorgen, ik ben zo bang dat hij niet gaat opknappen en in mijn hoofd voelt het alsof ik hem aan het verliezen ben, ik ben zo bang dat hij niet beter wordt. Ik maak mezelf gek van zorgen. Mijn vorige kat, werd ook ineens ziek, bolle buik (net als Kodi nu)maar zij wilde niet eten/drinken. Medicatie gegeven en paar dagen later is ze bij de da overleden, zelfs de da had dit niet zien aankomen, die angst voel ik nu ook sterk bij `kodi, wat als hij niet beter wordt. Vreselijk dit, ik hoop zo dat hij snel opknapt
Is er nog iets wat ik voor hem kan doen? Ik heb natvoer gekocht van royal canin voor gevoelige maag en geef hem telkens een klein beetje, hij lust dit graag en eet alle beetjes op, hij heeft ook wel eetlust, hij houdt het alleen niet binnen, komt er als diarree weer uit.
Wat als hij morgen nog steeds geen verbetering laat zien, beter om toch naar de da te gaan of eventjes afwachten. De da is wel erg stressvol voor Kodi, wil dat ook niet onnodig hij voelt zich al niet fit. Wanneer mag je verbetering verwachten?
Is het verstandig om meer testen te laten doen zoals echo en/of bloedonderzoek?
Re: Diarree bij kat
Dank je wel, ik weet het ik moet even geduld hebben en mijn zorgen wat opzij schuiven.cerna schreef: ↑20 aug 2024 08:46 Ik snap dat je ongerust bent, maar wanneer de dierenarts zegt dat het 5 dagen duurt voordat je verbetering gaat zien dan zul je toch echt even geduld moeten hebben.
Alleen antibiotica bij diarree vind ik twijfelachtig want antibiotica helpt niet wanneer de oorzaak een virus is en antibiotica kan als bijwerking diarree geven. Ik zou daar toch nog even naar informeren en vragen waarom de dierenarts denkt dat antibiotica nodig is.
Ik heb voor onze Amber 2 jaar geleden Diarstop gehad en dat hielp erg goed (2x daags een halve tablet).
Ook een paar dagen alleen maar droge rijst met stukjes gekookte kip en een beetje vocht uit een blikje kattenvoer (zakjes Gourmet Mon Petit hebben veel sap) wil wel eens helpen. Moet hij het wel willen eten
https://www.medpets.nl/aa-diarstop
(ik zou het echter niet zelf bestellen want dan heb je wel heel veel pillen, maar eerst overleggen en proberen om het via de dierenarts te krijgen. Vijf pillen is voldoende. De recensies zijn ook lovend)
Ik heb even gegoogled maar het is geen antibiotica, da liet daar wel iets over vallen maar Kodi heeft alfadiar5 tabletten dit is voor ondersteuning van dieetmaatregelen bij aandoeningen van het maagdarmkanaal bij hond en kat. En moet deze in combi met canikur pro (aanvullend diervoer ter ondersteuning van natuurlijke darmflora) dit is een pasta die ik in zijn bekje moet spuiten, dat is gisteren nog niet goed gelukt, want hij eet het niet zelf, ik heb geprobeerd met multivitamine pasta en dan krijgt hij een beetje binnen. Ik vandaag dit toedienen onder dwang, anders lukt het helaas niet.
Maar dit lijkt mij logische medicatie gezien zijn klachten
Kodi eet en drinkt goed. Ik heb zakjes natvoer van royal canin gastointestinal.
Ik ben bang dat Kodi het rijst niet gaat eten, de kip is iets om uit te proberen. Kodi is heel voedselgericht, doet alles voor iets lekkers, maar is ook wel wat kieskeurig, hij eet niet alles en kast het dan ook gerust staan.
Als Kodi heeft gegeten, dan moet hij zo’n 2-4 uur daarna naar de bak en komt er diarree uit.
Iedere keer als Kodi om eten vraagt geef ik hem een beetje. Soms een beetje brokjes en soms wat van het natvoer.
Hij eet gelukkig wel, dat kan alleen maar goed teken zijn toch? Ook drinkt hij water.
Kodi heeft de laatste tijd ook vaker eten uit de koelkast gehad (de liquid snacks en zijn natvoer) dat kan ook invloed hebben op zijn maag. Ik laat nu alles op kamertemperatuur en kijken of Kodi dan gaat opknappen.
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Je kunt voer beter geen uren buiten de koelkast te warm bewaren - dan bederft het heel snel. En wordt het ook onsmakelijker voor de kat.Kaluna schreef: ↑20 aug 2024 10:59 Dank je wel, ik weet het ik moet even geduld hebben en mijn zorgen wat opzij schuiven.
Kodi eet en drinkt goed. Ik heb zakjes natvoer van royal canin gastointestinal.
Ik ben bang dat Kodi het rijst niet gaat eten, de kip is iets om uit te proberen. Kodi is heel voedselgericht, doet alles voor iets lekkers, maar is ook wel wat kieskeurig, hij eet niet alles en kast het dan ook gerust staan.
Als Kodi heeft gegeten, dan moet hij zo’n 2-4 uur daarna naar de bak en komt er diarree uit.
Iedere keer als Kodi om eten vraagt geef ik hem een beetje. Soms een beetje brokjes en soms wat van het natvoer.
Hij eet gelukkig wel, dat kan alleen maar goed teken zijn toch? Ook drinkt hij water.
Kodi heeft de laatste tijd ook vaker eten uit de koelkast gehad (de liquid snacks en zijn natvoer) dat kan ook invloed hebben op zijn maag. Ik laat nu alles op kamertemperatuur en kijken of Kodi dan gaat opknappen.
Ik voer wel uit de koelkast, doe er een scheutje warm water overheen, dan komen geur en smaak ook beter tot zijn recht. En de kou is eraf.
Verder kun je beter geen rijstkorrels geven, maar alleen het rijstwater - rijst zeg maar tot pap koken en het dikke water met gekookte kip geven.
Van de korrels zelf kunnen ze juist aan de dunne raken.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Dank je wel! Fijn dat je met mij meedenkt!cerna schreef: ↑20 aug 2024 12:35 Gelukkig!
Ik ken Alfadiar niet, maar heb ook even gegoogled en ik denk dat dat inderdaad een beter middel is dan antibiotica (dierenartsen weten meestal wel wat ze doen )
Moet je van die Canikur veel geven? Anders is het misschien een idee om het eerst op je vinger te doen en daarna aan zijn gehemelte te smeren. Dan kan hij het ook niet uitspugen, terwijl dat misschien wel mogelijk is wanneer je zo'n spriets in zijn mond spuit.
En verder vooral geduld.
Fijn dat hij wel eet en drinkt want een kat met diarree is zo uitgedroogd (weet je hoe je dat moet testen?)
Sterkte en succes ermee!
Hij moet 2ml van die pasta, maar hij vind het echt niet lekker. Ik moet hem vasthouden en dan zijn bekje opendoen en inderdaad in zijn bekje uitsmeren, hij krijgt dan het meeste binnen. Ik heb nog even contact gezocht met de da en ik mag het ook mengen met iets wat hij lekker vind zoals liquid snacks, dat maakt het iets makkelijker.
Ik zie tot nog toe geen verbetering in `kodi, ontlasting is nog steeds heel dun/ waterig, maar hij verslechterd ook niet.
Het testen voor uitdroging is door even in het vacht te knijpen toch? En dan moet de vacht weer terug gaan naar hoe het hoort. Of zijn er nog andere manieren?
Kodi gaat dit niet eten ben ik bang, hij kan wel kieskeurig zijn.castratenkoor schreef: ↑20 aug 2024 15:07 Je kunt voer beter geen uren buiten de koelkast te warm bewaren - dan bederft het heel snel. En wordt het ook onsmakelijker voor de kat.
Ik voer wel uit de koelkast, doe er een scheutje warm water overheen, dan komen geur en smaak ook beter tot zijn recht. En de kou is eraf.
Verder kun je beter geen rijstkorrels geven, maar alleen het rijstwater - rijst zeg maar tot pap koken en het dikke water met gekookte kip geven.
Van de korrels zelf kunnen ze juist aan de dunne raken.
Hij krijgt nu natvoer van royal canin speciaal voor katten met diarree dit eet hij met smaak.
Haha ja kon je ze het maar uitleggen dat het goed is voor ze.cerna schreef: ↑20 aug 2024 15:25 Kodi eet geen rijst dus heeft het ook geen zin om hier over te gaan bekvechten, maar ik had een kitten met zware diarree na een anti-wormenpasta en hij was na 2 dagen witte rijst met kip van de diarree af. Deze website zegt het ook: https://dierenkliniekpoolseweg.nl/kat-i ... ten%20zijn.
Ja, en dat iets wat goed is vaak vies is, herken ik.
Kodi: toch maar even door de zure appel bijten (zal je ook wel niet lusten ) want dan ben je zo weer beter en hoeft vrouwtje niet langer ongerust te zijn.
Testen of een kat uitgedroogd is doe je inderdaad door het nekvel iets op te tillen en dan los te laten. Springt het vel direct terug dan is de kat niet uitgedroogd.
Ik zet het voer een uur van tevoren uit de koelkast en bij warm weer op de koelste plek in het huis (bij ons de badkamer).
Dan is de ergste kou er af en wordt het beter gegeten.
Tenzij ik vis geef (Porta 21 of Applaws) want dat willen ze juist koud (nieuwe, dichte blikjes zet ik ook even 2 uur van tevoren in de koelkast)
De kip en rijst vind ik overal terug op internet dat dit goed is voor een kat met diarree. Ik kan het altijd voor hem neerzetten. Hoe bereidt je dit dan het beste?
Kodi wil nog wel eten dus zolang hij zijn natvoer (ook speciaal voor kat met diarree) ben ik blij dat hij wat binnen krijgt. Alleen kip en rijst dan ben ik bang dat hij niet gaat eten.
Dank je wel!cerna schreef: ↑20 aug 2024 16:42 Je kookt een beetje witte rijst (geen zilvervlies!) en laat het afkoelen. En je kookt wat kipfilet en snij dat in stukjes. En wanneer beide afgekoeld zijn (lauw mag ook want dan ruikt het lekkerder, maar dat is een gok. Eet hij het niet dan kun je het altijd nog verder af laten koelen) doe je er iets sap bij zodat het wat smeuïger wordt.
Ik weet niet of je standaard natvoer met saus in huis hebt, maar dat is het beste om de rijst mee te mengen. Natuurlijk niet teveel want dan kan dat averechts werken, maar net zo'n beetje dat de droogte er wat af is. Zoals ik al zei zijn de zakjes van Gourmet ideaal daarvoor want dat is voornamelijk saus en een zakje kun je gemakkelijk uitknijpen.
Het restant bewaar je in de koelkast in een koelkastdoosje en zet je een uur van tevoren uit de koelkast.
AH verkoopt die doosjes met vis, gevogelte of vlees.
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Kaluna - persoonlijk zou ik dat niet doen. Als je kat geen Gourmet gewend is, kun je dat nu gewoon beter niet geven. En zoals ik eerder zei, gekookte rijstkorrels stimuleren de darmen. is juist handig om te geven bij te harde poep.
Je kunt beter naast de medicatie zoveel mogelijk blijven geven wat hij gewend was. Zo creëer je rust in de darmen.
Op internet staan heel veel foute adviezen, ook het advies rijst te geven bij diarree komt veelvuldig voor. Van een goede dierenarts heb ik de uitleg gekregen dat het kookvocht geven een goed idee is, bij diarree. Maar rijstkorrels niet. Dat stimuleert juist en geeft zachtere ontlasting.
Je kunt beter naast de medicatie zoveel mogelijk blijven geven wat hij gewend was. Zo creëer je rust in de darmen.
Op internet staan heel veel foute adviezen, ook het advies rijst te geven bij diarree komt veelvuldig voor. Van een goede dierenarts heb ik de uitleg gekregen dat het kookvocht geven een goed idee is, bij diarree. Maar rijstkorrels niet. Dat stimuleert juist en geeft zachtere ontlasting.
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Misschien kan deze uitleg helpen.
Dierenkliniek Kenaupark:
""""Behandeling van maagdarmklachten
Bij maagdarmklachten proberen we de oorzaak zo snel mogelijk te behandelen, maar tegelijkertijd moeten we het maagdarmkanaal tot rust laten komen om het zo goed mogelijk te laten herstellen. Vanuit het maagdarmkanaal worden de voedingsstoffen en het vocht opgenomen die nodig zijn voor het functioneren en herstel van het hele lichaam. Bij een slechte maagdarmfunctie kan er te weinig voeding en vocht worden opgenomen, waardoor het lichaam minder goed kan gaan functioneren. We moeten proberen het maagdarmkanaal zo goed mogelijk zijn functie uit te laten voeren tijdens de herstelperiode, zonder het maagdarmkanaal verder te irriteren. De peilers voor de behandeling zijn: de vochtbalans op peil houden, voeding, voeding frequentie aanpassen en als laatste speciale medicatie.
Voldoende vocht
Drinken is zeer belangrijk. Naast het vocht wat nodig is voor het normale onderhoud verliest uw huisdier immers ook nog eens vocht in de vorm van braaksel en diarree. Het is raadzaam om vele malen per dag kleine beetjes te laten drinken. Geef nooit melk of melkproducten. Honden/katten hebben de neiging om direct na het braken veel te gaan drinken. Dit kan weer braken opwekken. Probeer dit te voorkomen. Geef een klein beetje drinken en herhaal dit na een half uur.
Het dieet
Eten is ook belangrijk. De slijmvliescellen van de darm hebben het al moeilijk. Voor voedingstoffen zijn deze volledig afhankelijk van de darminhoud. Vasten is dan ook niet verstandig. Het geven van kip en rijst is eveneens achterhaald. U kunt het normale voer van uw huisdier in kleine porties aanbieden.
U kunt ook een dieet kopen wat speciaal is afgestemd op maagdarmklachten. Het voordeel hiervan is dat het een compleet dieet is, het bevat veel energie en alle voedingsstoffen die nodig zijn. Hierdoor kan het maagdarmkanaal zich sneller herstellen. We hebben speciaal voor maagdarmklachten Royal Canin gastro intestinal blikvoeding, dit is een licht verteerbaar eten. Dankzij de hoge energiedichtheid kan met een kleine portie volledig in de energiebehoefte van uw huisdier worden voorzien. Hierdoor wordt het maagdarmkanaal minder belast.""""
Dierenkliniek Kenaupark:
Bij maagdarmklachten proberen we de oorzaak zo snel mogelijk te behandelen, maar tegelijkertijd moeten we het maagdarmkanaal tot rust laten komen om het zo goed mogelijk te laten herstellen. Vanuit het maagdarmkanaal worden de voedingsstoffen en het vocht opgenomen die nodig zijn voor het functioneren en herstel van het hele lichaam. Bij een slechte maagdarmfunctie kan er te weinig voeding en vocht worden opgenomen, waardoor het lichaam minder goed kan gaan functioneren. We moeten proberen het maagdarmkanaal zo goed mogelijk zijn functie uit te laten voeren tijdens de herstelperiode, zonder het maagdarmkanaal verder te irriteren. De peilers voor de behandeling zijn: de vochtbalans op peil houden, voeding, voeding frequentie aanpassen en als laatste speciale medicatie.
Voldoende vocht
Drinken is zeer belangrijk. Naast het vocht wat nodig is voor het normale onderhoud verliest uw huisdier immers ook nog eens vocht in de vorm van braaksel en diarree. Het is raadzaam om vele malen per dag kleine beetjes te laten drinken. Geef nooit melk of melkproducten. Honden/katten hebben de neiging om direct na het braken veel te gaan drinken. Dit kan weer braken opwekken. Probeer dit te voorkomen. Geef een klein beetje drinken en herhaal dit na een half uur.
Het dieet
Eten is ook belangrijk. De slijmvliescellen van de darm hebben het al moeilijk. Voor voedingstoffen zijn deze volledig afhankelijk van de darminhoud. Vasten is dan ook niet verstandig. Het geven van kip en rijst is eveneens achterhaald. U kunt het normale voer van uw huisdier in kleine porties aanbieden.
U kunt ook een dieet kopen wat speciaal is afgestemd op maagdarmklachten. Het voordeel hiervan is dat het een compleet dieet is, het bevat veel energie en alle voedingsstoffen die nodig zijn. Hierdoor kan het maagdarmkanaal zich sneller herstellen. We hebben speciaal voor maagdarmklachten Royal Canin gastro intestinal blikvoeding, dit is een licht verteerbaar eten. Dankzij de hoge energiedichtheid kan met een kleine portie volledig in de energiebehoefte van uw huisdier worden voorzien. Hierdoor wordt het maagdarmkanaal minder belast.""""
Dank je wel castratenkoor, dit advies is eigenlijk wat ik nu ook doe. Ik heb zakjes van royal canin gastro intestinal dat ik hem geef. Kodi geeft eigenlijk zelf goed aan wat hij wil en daar speel ik op in, hij voelt dat zelf het beste aan. Soms heeft hij echt zin in het natvoer, maar soms laat hij dat staan en vraagt hij om brokjes die geef ik hem dan in kleine porties.castratenkoor schreef: ↑21 aug 2024 06:18 Misschien kan deze uitleg helpen.
Dierenkliniek Kenaupark:
Voldoende vocht
Het dieet
Gelukkig is hij zijn eetlust niet verloren en hij blijft ook goed drinken, hij is ook niet afgevallen omdat hij goed eet/ drinkt.
Gisteren was hij lusteloos en afstandelijk geheel uit karakter van Kodi. Vannacht kwam hij ineens weer om eten vragen en had ook echt zin in iets hij was weer aan het knorren en miauwen van enthousiasme, wat hij normaal ook doet als hij eten krijgt. Hij wordt weer meer knuffelig en is levendiger ik zie gelukkig wel vooruitgang, zijn ontlasting is nog steeds dun, maar het zijn telkens maar kleine beetjes en het lijkt erop dat hij zijn eten wat meer binnen kan houden zonder dat het er als diarree uitkomt. Hij heeft nog geen normale ontlasting gehad, maar hij voelt zich zichtbaar wel wat beter.
Ik heb nog getwijfeld over het rijst met kip, je leest het inderdaad veel. Maar hij gaat dat toch niet eten, het eten van royal canin lust hij wel en is ook speciaal voor katten met diarree, dat houdt zijn darmen ook rustiger. Hij krijgt nu nog zijn eigen brokken (in kleine porties) omdat hij daar om vraagt, ik heb de brokjesversie ook besteld van royal canin gastro, om zijn maag wat meer fust te geven, omdat hij soms ook echt zin heeft in brokjes.
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Fijn dat hij zich wat beter voelt en dat hij blijft eten en drinken. Hopelijk draait hij eerdaags weer mooie sigaren.