Mies75 schreef: 16 jan 2024 20:08
Neem aan dat zodra Dr.Anns binnen is ik daarmee kan starten en stoppen met puur kidney?
Ja, volgens mij kan dat omdat in Dr. Anns dezelfde stof zit.
Mies75 schreef: 16 jan 2024 20:08Verder is de rest van mijn voer nog niet binnen dus voor nu maar even het slechte, niet nier voer.
Het probleem daarmee is dat je nu geen fosfaatbinder geeft. De puur kidney is dat niet. Dat is alleen ter ondersteuning voor de nieren op langere termijn maar dat werkt dus niet direct. Ipakitine en Dr. Anns doen dat wel (door de Calciumcarbonaat en Chitosan).
Dus de misselijkheid door de gifstoffen in het lichaam gaan nog niet over (en worden met slecht voer misschien zelfs nog iets ergers). Maar ja, slecht eten is wel beter dan geen eten. Je hebt helemaal niets van nierdieet?
Mies75 schreef: 16 jan 2024 20:08
De puur kidney heb ik fijn gemalen en meng ik met water in een 15ml recovery spuit.
Ik gaf al eerder aan dat ik me afvraag of dat nu (direct) nodig is. Het is absoluut niet iets wat op korte termijn werkt (misschien dat iemand daar een ander idee over heeft?). Maar het vocht is natuurlijk wel heel goed dus dan kun je het er net zo goed doorheen doen