Fijn dat hij zich op zijn gemak voelt en goed eet, maar ook wel ondankbaar want eigenlijk wil je diep in je hart toch dat ze heel veel heimwee hebben en daarom niet willen eten. Dat ze snakken naar het baasje en vrouwtje.

Cerna schreef: 08 feb 2023 12:13 Ik meng het met warm water zodat ze alleen maar hoeven te likken.![]()
‐----------
Heb ik ook geprobeerd, maar Bellow maakt er dan een vreselijke puinhoop van. En de mousseachtige soorten lijken een soort plakmiddel te bevatten, tenminste bij Bellow plakt het aan zijn gehemelte. Dan schudt hij met zijn kop en ik kan alles in een omtrek van 1 meter schoonmakenHapklare stukjes maken of prakken zoals Denise zegt, werkt goed.
In Lienden moet hij nu dus wat harder werken om alles binnen te krijgen. Maar dat geeft niet. Hij heeft tijd zat en anders verveelt hij zich toch maar![]()
-----------
Ja precies! Dat dat ik gisteren dus ook toen hij al na 10 minuten in Inge's nek kroop.Cerna schreef: 08 feb 2023 12:13
Fijn dat hij zich op zijn gemak voelt en goed eet, maar ook wel ondankbaar want eigenlijk wil je diep in je hart toch dat ze heel veel heimwee hebben en daarom niet willen eten. Dat ze snakken naar het baasje en vrouwtje.![]()