Het heeft even geduurd, want in Spanje gaat echt alles anders

De Ik Vertrekkers die zich ergeren aan de bureaucratie in NL piepen na een week Spanje wel anders..
De blikjes Y/D waren besteld en dinsdag zou ik ze op kunnen halen.
Niet dus. Maar dat vertellen ze niet. Je komt dus aan de balie voor Jan met de korte achternaam. Niemand weet iets en hun Engels is nog beroerder dan mijn spaans. En we hebben het hier wel over een internationale kliniek die sinds een poosje van Anicura is.
Van ellende naar een andere DA gegaan, zonder hoop eigenlijk maar...
Er loopt nu een nederlands sprekende DA rond en die zegt "schildkliervoer, dat heb ik achter".
De tray blijkt van een mevrouw geweest te zijn, wiens katje is gaan hemelen en ze heeft de tray teruggebracht voor iemand die het voer nodig heeft.
Dat ben ik dus

Ik krijg gratis 2 blikjes mee en kan meer ophalen als Bellow het wil eten.
Dat komt mooi uit, want zij kunnen het ook niet bestellen
Thuisgekomen heb ik met trillende handen een blikje opengemaakt en Bellow werd helemaal gek. Hij at het onder mijn handen vandaan met een gretigheid alsof hij een week niet had gegeten.
Voorafgaand aan zijn diner heb ik hem toch maar even gewogen, omdat ik graag wil weten, of dit voer wat vlees en vet op zijn botjes gaat leveren.
Wow 2696 gram! Hij is dus al bijna 80 gram aangekomen door het vaker voeren van kleine porties en 's nachts de wekker zetten voor een voerbeurt.
Niks van Gent gehoord helaas. Dus even gemaild naar Lienden en gevraagd of het Y/D voer invloed heeft op zijn bloedwaarden.
Dinsdag wordt bloed geprikt. 2-3 dagen later is de uitslag. En dan terug naar NL.
(Zonet de resterende 22 blikjes Y/D opgehaald, wat ik overhoud, geef ik weer terug voor de volgende schildklierkat)