Mich05 schreef: 07 nov 2022 21:47
Dank je wel dat je mee wilt denken, ik voel me alleen niet heel prettig bij hoe deze tekst bij mij aankomt. Ik meen dat je het goed en aardig bedoelt maar het voelt als een negatieve oordeel. Ik houd ontzettend veel van mijn kat en doe er alles aan om hem te helpen. Ik wil hem ook niet zo maar laten vallen.
Mijn excuses als mijn reactie negatief overkwam bij jou. Ik reageerde met het oog voor het welzijn van jouw kat op de eerste plaats
Ik ben echt blij te horen dat de blaren zijn genezen en het niet langer pijnlijk is voor jouw kat om te eten
Ik heb een kat gehad met nierfalen en zij had blaren in haar slokdarm door een te hoog ureumwaarde
Ik hoop dat je nog lang mag genieten van jouw kat, hopelijk kun je het proces van nierfalen vertragen door de juiste (nier)voeding, heel veel vocht en andere supplementen
Fijn dat je voor kat wilt vechten maar uiteindelijk verlies je wat voor gevecht je ook levert. In mijn geval sloeg ik door, ten koste van onze Hummel*
Beterschap en sterkte , nierfalen is een rotziekte
grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy
rust zacht alle engeltjes