Graag deel ik hierbij mijn verhaal en hulpvraag:
Woepie is mijn beste vriend van 9 jaar. Zijn nieren functioneren al jaren heel slecht.het was 5jr geleden op 30% nog goed geconstateerd. Sindsdien nierdiet voer gegeven en alles ging goed tot de zomer. Woepie is vier weken gaan logeren en na twee weken stopte die met eten. Dachten dat door de warme zomer was.. een bezoek bij de DA liet zien dat zijn nierwaarden te hoog waren. Hij was enorm afgevallen en uitgedroogd. Na drie en halve dag opgenomen te zijn, aan infuus, eet opwekkers, misselijkheid tablet, antibiotica voor eventueel ontsteking, ging hij weer zelfstandig eten. Hij kreeg een nieuwe leven. Dit ging drie maanden goed. Maar nu waren wij weer een weekje weg op vakantie, Woepie weer uitlogeren bij mijn schoonzusje. Hij stopt na paar dagen met eten.
vandaag weer bij de DA geweest; Woepie heeft blaren aan de binnenkant van zijn bek. Daarvoor krijgt die nu antibiotica voor een week. Ik heb veel geprobeerd maar ik ben nu wanhopig. Ik wil graag Woepie helpen en ondersteunen maar wil niet dat die veel pijn heeft. Wat kan ik doen zodat die zelfstandig weer eet? Moet ik blijven voeren met een spuit? En alsnog brokjes blijven aanbieden? Moet ik die cerenia antimisselijkheid tablet blijven geven?
Water drinkt die gemiddeld 60-80 ml per dag.
Ik vind het moeilijk om hem geen hoop meer te hebben. Ik ben hoog zwanger en dit doet veel met mij op dit moment.
Hebben jullie tips wat ik nog zou kunnen doen?